فرشید اسماعیلی

هافبک تیم استقلال گفت: برای من سوال است که چرا مسئولین فوتبال به فکر ما و خانواده های ما نیستند و تصور کرده اند با یک هفته تعطیلی لیگ مشکل شیوع این بیماری رفع می شود! 

به گزارش استقلال نیوز، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و در دو بازی اخیر استقلال برای دقایقی در ترکیب این تیم قرار گرفته است، در گفت وگویی در مورد بحث بیماری کرونا در کشور و دم برگزاری مسابقات ورزشی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

کرونا اگر خطرناک نبود ادارات و مدارس تعطیل نمی شد 

در مورد بیماری کرونا باید بگویم که من پزشک نیستم و همین قدر می دانم که این بیماری آن قدر جدی است که ادارت، دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کرده است. طبیعی است که در این شرایط برای بازیکنان هم بازی کردن خطراتی دارد و باید طوری باشد که ما در خطر نباشیم.

* ما بازیکنان مثل همه اعضای جامعه خانواده داریم

ما بازیکنان مثل همه اعضای جامعه خانواده داریم و آنها نگران سلامتی ما هستند. ما هر روز بعد از تمرین به خانه می رویم و به خاطر برخوردی که با چمن، توپ و حتی سایر بازیکنان داریم شرایط حساسی را تجربه می کنیم. خدای ناکرده اگر یکی از ما مریض شویم هم کل تیم در خطر قرار می گیرند و هم خانواده هایمان با دردسر روبرو می شوند. یک بازیکن شاید پدر و مادر مسنی داشته باشد و همه می دانیم این بیماری برای سلامتی افراد مسن بسیار خطرناک است. با این شرایط اگر اتفاقی برای یک بازیکن رخ بدهد ممکن است خانواده اش را با خطری جدی روبرو کند.

* فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید به فکر جان ما باشند

این موضوع که یک هفته لیگ تعطیل شود کمکی به ما نمی کند. سوال من این است که آیا در یک هفته این ویروس مهار می شود؟ ما هر روز در تمرینات در خطر ابتلا به این ویروس هستیم و فکر می کنیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید به فکر جان ما باشند.

 * برای آقا فرهاد سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است

در مورد تعطیل نشدن تمرین استقلال هم باید بگویم که لیگ فقط یک هفته تعطیل شده است و طبق برنامه ما باید هفته بعد با پارس جم بازی کنیم. در این شرایط کادرفنی کاری نمی تواند انجام بدهد. نمی شود که تمرینات را تعطیل کرد چون بازیکنان از نظر بدنی افت می کنند. مطمئن باشید برای آقا فرهاد سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است اما ایشان در شرایط فعلی کاری از دست شان برنمی آید و باید تمرینات را برگزار کنند. ما یک هفته به خاطر بارش تهران نتوانستیم تمرین کنیم و شما دیدید که در بازی با گل گهر علی رغم داشتن موقعیت های عالی شکست خوردیم، پس خودتان می بینید که نمی شود تمرین را برگزار نکرد.

* آقایان مسئول جان ما بازیکنان هم در خطر است

آقایانی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده هستید، لطفا یک تصمیم قاطع برای برگزاری لیگ بگیرید. ما بازیکنان محدودیت های شما را در برگزاری بازی ها درک می کنیم ولی واقعا جان مان در خطر است و با این شرایط که لیگ یک هفته تعطیل می شود ما باید هر روز به تمرین برویم و در خطر ابتلا به ویروس کرونا هستیم. لطفا یک بار زمان دقیق تعطیلی لیگ را مشخص کنید تا کادرفنی باشگاه ها بتوانند روی آن برنامه ریزی کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: هیچ جامی ارزشی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ندارد؛ افتخارات واعظ و فتح الله زاده قابل قیاس نیست؛

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار