نامجو مطلق

مربی باشگاه استقلال گفت: تعطیلی لیگ برتر بهترین تصمیم بود که توسط سازمان لیگ و فدراسیون گرفته شد زیرا سلامتی بازیکنان و تیم ها اهمیت زیادی دارد. 

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص وضعیت استقلال و تعطیلی لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تعطیلی لیگ تصمیم درستی بود

این تصمیم که لیگ تعطیل شود باید زودتر گرفته می‌شد، چراکه سلامت بازیکنان و تیم‌ها اهمیت دارد. همانطور که می‌دانید در خیلی از کشور‌ها به دلیل این ویروس، مسابقات را به تعویق انداخته‌اند. بنابراین، بهتر بود که در ایران هم چنین تصمیمی گرفته می‌شد.

* مقابل گل گهر حقمان پیروزی بود

ما در بازی مقابل گل گهر خوب بودیم و می‌توانستیم ببریم، اما از موقعیت‌های‌مان استقاده نکردیم. ضمن اینکه با شراط خاصی به این دیدار رفته بودیم. دو روز به خاطر نداشتن زمین تمرین، عملا تمرین نکردیم و پروازمان هم با استرس به سیرجان انجام شد. همه این مسائل روی کار بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

* هنوز برای قهرمانی دیر نشده است

در مورد قهرمانی هم باید بگویم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه بگیریم. هنوز چیزی تمام نشده و چند هفته به پایان لیگ باقی مانده است. امیدوارم با آمدن فتح‌الله‌زاده، کمی شرایط و امکانات تیم بهتر شود و خودمان را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

بالاخره سازمان لیگ حریف وزارت ورزش و هوچیگری تیم پیروزی شد/ لغو بازی های لیگ برتر به دلیل کرونا..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار