برانکو و محمد بنا

در حالی که مردم عزیز کشورمان در بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی قرار دارند، تیم حکومتی پایتخت محکوم به پرداخت دو میلیون یورو ناقابل به آقای "ویچ" و.. شد!

 

به گزارش استقلال نیوز؛ پس از اینکه فصل گذشته برای استقلال خوب به پایان نرسید، و هواداران این تیم توقع ساخت استقلالی مدعی را از مدیرانی داشتند که مدام در مصاحبه های خود انگشت اتهام را به سوی وینفرید شفر آلمانی نشانه می گرفتند. اما پس از جدایی شفر، ستاره های استقلال هم یک به یک توسط مدیران انتصابی توسط وزیر ورزش به درب خروجی باشگاه هدایت شدند تا تیمی از هم پاشیده، دگرگون شده و نصف و نیمه تحویل آندره آ استراماچونی ایتالیایی شود که هواداران در ابتدا امید چندانی به موفقیت او نداشتند.

از سوی دیگر در تیم رقیب همچون فصول گذشته حمایت های وزارت ورزش به شکلی ادامه داشت که این تیم بدون کمترین تغییرات و با حفظ اسکلت اصلی ترکیب خود و با خرید چند بازیکن ملی پوش آماده فصل بعد و قهرمانی های پوشالی و مهندسی شده شوند.

در کنار تغییرات زیاد استقلال شایعه جدایی برانکو ایوانکویچ و پیشنهاد وسوسه انگیز تیم الاهلی عربستان در فضای مجازی پخش شد که در انتها علی رغم تمامی تلاش ها و لابی های دولت با مسئولان دولتی و سیاسی کشور کرواسی این شایعه به واقعیت پیوست و این مربی کروات به عشق دلارهای سعودی به الاهلی عربستان پیوست تا شیوخ سرمایه دار عرب اشتباه بزرگی را مرتکب شوند و سر آخر مجبور شوند با بطری و لنگه کفش پروفسور دلالی را از کشورشان بیرون کنند.

پس از دور خوردن وزارت ورزش از "ویچ" کروات، وقتی سلطانی فر و رفقا دست خود را در پوست گردو دیدند، با انتخاب کالدرون آرژانتینی آن هم با هزینه ای گزاف و آپشن هایی نظیر دختران اسپانیایی و.. تیم منفور سرخ پایتخت را بعد از یک ماه تعویق لیگ به بهانه آماده نبودن تجهیزات و سیستم امنیتی ورزشگاه ها، روانه بازی ها کردند.

وقتی استقلال استراماچونی بعد از پشت سر گذاشتن روزهای بد اول فصل به صدر جدول رسید و تمامی تیم های لیگ را تار و مار می کرد، کارشکنی های عمدی مدیران دست نشانده پدرخوانده ورزش ایران "مسعود سلطانی فر" موجب رفتن استرای دوست داشتنی و صاحب سبک از ایران و استقلال شد تا هواداران بی نوای استقلال باز هم اسیر توطئه ای کثیف و ناجوانمردانه شوند تا مهندسی لیگ به سود تیمی منفور به بهترین نحو اجرا شود.

خروج استراماچونی از ایران و تلاش های مدیران سیاسی و ورزشی ایران برای بازگرداندن او که بعدها مشخص شد تنها یک بازی و شوی رسانه ای برای فریب افکار عمومی بود باعث شد عده ای گستاخ که واژه های مقدس ورزشکار، خبرنگار، مسئول سیاسی و... را یدک می کشند از حربه "اعتبار ملی" افکار عمومی را علیه استراماچونی کنند تا مبادا سرمربی موفق آبی ها مجددا فکر بازگشت به سرش بزند.

یکی از این افراد محمد بنا بود که در کارنامه ورزشی خود رفتارهای بچگانه و قهرهای خاله زنکی کم ندارد. او با انتشار پستی در جبهه دشمنان استقلال قرار گرفت تا در سناریوی تضعیف استقلال و مهندسی لیگ برای خود شیرینی نزد سلطانی فر و هواداران آن تیم منفور پایتخت نقشی ایفا کرده باشد.

در ادامه پست این مدعی وطن پرستی را مشاهده می کنید:

پست اینستاگرامی محمد بنا

چند هفته بعد از خروج استراماچونی و آمدن فرهاد مجیدی، کالدرون آرژانتینی که بسیاری به ضعف فنی او در تمرینات و بازی ها و اختلاف با کریم باقری و برخی از بازیکنان واقف هستند با سناریویی از پیش تعیین شده و با عدم پرداخت دستمزد این تیم را رها کرد تا وزارت ورزش با قربانی کردن تیم شهرخودرو، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و با هزینه ای میلیاردی(9 میلیارد برای اخذ رضایتنامه و.. یک مربی ایرانی) یحیی گل محمدی را روی نیمکت قرمزها بنشاند!

این جدایی ها در دو تیم استقلال و پیروزی هیچگاه قابل قیاس نخواهد بود زیرا استراماچونی و کالدرون هیچگاه از نظر دانش فنی و پرستیژ کاری قابل قیاس نبوده و نخواهند بود. همچنین جایگزینی مجیدی جوان با گل محمدی با تجربه تر اشاره می کردند تا تبعیض در رفتار وزارت ورزش کاملا آشکار شود.

حال پس از گذشت نیمی از فصل و با شنیدن خبر شکایت برانکو ایوانکویچ و حکم فیفا مبنی بر پرداخت غرامت 1/5 میلیون یورویی تیم محبوب وزارت ورزش به او و دستیارانش، بیش 500هزار دلار به کالدرون و دستیارانش، 500هزار دلار به ماریو بودیمیر و.. آیا دیگر خبری از اعتبار ملی و قطار کردن مشکلات جامعه برای فریب افکار عمومی نیست؟

حال امثال محمد بناها و خبرناهارهای خود فروخته کجا هستند تا با کمک قلم های نا مقدس فروخته شده از واژه "ملت" و "وطن" برای خود و تیم منفورشان مسیر قهرمانی های مهندسی شده را هموارتر سازند؟

این روزها که کشور عزیزمان درگیر ویروس مهلک کرونا است و مردم عزیزمان با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و حتی در داروخانه ها ماسک، دستکش و مواد ضذ عفونی کننده نایاب شده است، آیا پرداخت بیش از 30 میلیارد تومان از پول بیت المان به اعتبار ملی آسیب نمی زند؟

در حالی که بازیکن بی اخلاق و بی بند و بار ایرلندی تیم حکومتی با دریافت 60% از قرارداد خود از پول بیت المال و خوش گذرانی و عشق و حال در سواحل خلیج فارس و کلوپ های شبانه دبی از بازگشت به ایران خودداری می کند، چرا رگ غیرت این افراد بی غیرت و وجدان فروش بیرون نمی زند؟!

مدعیان وطن پرستی این روزها برای کم کردن فشار افکار عمومی با پیش کشیدن طلبکاران خارجی استقلال که حاصل بی درایتی مدیران دست نشانده مسعود سلطانی فرند، سعی در آرام کردن جو علیه تیم محبوبشان را دارند که این نیز از بی شرفی و بی هویتی آنهاست.

 

اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار