چند خبر کوتاه از استقلال

ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش بازی های لیگ برتر را فعلا تا بررسی شرایط روز و وضعیت ویروس کرونا تا پایان فروردین ماه 1399 لغو کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با وجود اعلام برنامه و زمانبندی دیدارهای هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر توسط سازمان لیگ، ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش تمام مسابقات و لیگ های مختلف ورزشی را تا پایان فروردین ماه لغو کرد تا تمرینات تیم فوتبال استقلال باز هم بع تعویق بیافتد.

 

* ستاد مقابله با کرونا لیگ برتر را تا پایان فروردین تعطیل کرد

با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و پس از بررسی و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد تمام مسابقات و لیگ های مختلف ورزشی تمامی رشته ها در سطح لیگ برتر، لیگ های دسته اول، دو و سه تمام فعلا تا پایان فروردین ماه لغو شود.با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و پس از بررسی و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد تمام مسابقات و لیگ های مختلف ورزشی تمامی رشته ها در سطح لیگ برتر، لیگ های دسته اول، دو و سه تمام فعلا تا پایان فروردین ماه لغو شود.

همچنین مقرر شد تمام باشگاه های ورزشی خصوصی نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.

بر اساس این اطلاعیه، پس از تاریخ های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام خواهد شد.


 

* انتقاد نوری فر از برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال

کادرفنی تیم استقلال تاریخ شروع تمرینات را ۲۶ اسفند اعلام کرده اما باتوجه به شدت شیوع کرونا در دو هفته ابتدایی فروردین ماه، به نظر می‌رسد که اگر یک مقام رده‌بالا در کشورمان مانند نخست وزیر ایتالیا دستور تعطیلی تمرینات و مسابقات را تا اطلاع ثانوی صادر نکند، فوتبالی‌ها به یکدیگر رحم نخواهند کرد!

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تمرین تیم‌های لیگ برتری ممنوع است اما اعلام برنامه جدید مسابقات لیگ برتر در چنین شرایطی جز نگرانی باشگاهها و تحمیل برنامه‌های تمرینی در محیط خطرناک فایده دیگری ندارد.

به گزارش استقلال نیوز، خوشبختانه ستاد مقابله با کرونا دیدارهای لیگ برتر را فعلا تا پایان فروردین تعطیل اعلام کرد.


 

* مصدومیت شیخ دیاباته به طور کامل رفع شد

شیخ دیاباته که قبل از دربی برگشت مقابل نفت مسجد سلیمان دچار آسیب دیدگی شده بود با پایان دوران مصدومیت در صورتی که تمرینات استقلال آغاز شود می‌تواند در تمرینات این تیم شرکت کند.

این بازیکن امروز بعد از حضور در کلینیک باشگاه استقلال و تمرینات قدرتی در مجموعه ورزشی انقلاب دویدن را آغاز کرد تا مصدومیت وی رسما به پایان برسد.

دیاباته در شرایطی که تمرینات استقلال در این مدت تعطیل بود روند درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی زیر نظر گرفت و با رفع مصدومیت می‌تواند کار خود را با آبی پوشان آغاز کند.


 

* کار فتح الله زاده به بیمارستان کشید!

علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال چند روزی است که دچار آنفولانزای شدید شده و به گفته اسماعیل خلیل‌زاده وی در نشست هیات مدیره که روز دوشنبه برگزار شد با حال نامساعد حضور پیدا کرد.

ظاهرا حال فتح‌الله زاده در یکی دو روز اخیر اصلا مساعد نبوده و حتی شب گذشته وی به بیمارستان منتقل شده است. البته فتح‌الله‌زاده بعد از چند ساعت حضور در بیمارستان به منزل برگشته و فعلا مشغول استراحت برای بهبود سلامتی‌اش است.

این اتفاقات در حالی برای سرپرست باشگاه استقلال رخ داده که شایعات زیادی پیرامون استعفای وی مطرح شد اما اسماعیل‌خلیل زاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس این خبر را نادرست عنوان کرد و مدعی شد سرپرست باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد.


* رقم کمک های هواداری به باشگاه استقلال مشخص شد

چندی پیش عبدالرضا موسوی عضو هیات مدیره استقلال از طریق صفحه اینستاگرامش خواستار دریافت کمک های مردمی به باشگاه استقلال شد.

با وجود اینکه وی از هیات مدیره استقلال استعفا کرده اما رقمی که به حساب باشگاه واریز شده مشخص شده است.

هواداران استقلال حدود 125 میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز کرده‌اند که البته رقم قابل توجهی برای این باشگاه محسوب نمی شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ دیدار کاپیتان آبی ها با شوالیه؛ انتخاب معاون فرهنگی باشگاه

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازی های لیگ تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر؛ موسوی باز هم تهدید به افشاگری کرد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ استقلال بهترین تیم ایرانی در جهان؛ ابهام در برگزاری دیدار استقلال و الوحده!

چند خبر کوتاه از استقلال/ زمان نشست خبری مجیدی اعلام شد؛ دیاباته به ایران برگشت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازیکنان اصلی استراحت می کنند؛ دیاباته و اسماعیلی به الاهلی هم نمی‌رسند!!

چند خبر کوتاه از استقلال/ یزدانی و غلامی در انتظار تایید مجیدی؛ میزبانی استقلال در آسیا هم‌چنان نامعلوم!

چند خبر کوتاه از استقلال/ عذرخواهی مدافع استقلال از دادستان تهران؛ تمجید سایت ایتالیایی از مهدی قائدی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار