139403211309033475470334

نصرالله عبدالهی با بیان خبر فوق گفت با تصمیم که گرفته شده است منصور پورحیدری فردا بر روی نیمکت نمی نشیند

 

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبدالهی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت بازیکنان استقلال اظهار داشت: امروز صبح در کنار تیم بودم و بازیکنان همگی مصمم بودند تا در دربی به پیروزی برسند و عزم و اراده ای جدی برای غلبه بر حرف داشتند.

وی در ادامه درباره تصمیم پورحیدری برای نشستن روی نیمکت استقلال در بازی فردا نیز گفت: باشگاه از ایشان دعوت به حضور کرده بود چون حضور ایشان به تیم روحیه می دهد اما به دلیل شرایی که دارد روی نیمکت نمی نشیند هرچند خودش دوست دارد در کنار تیم باشد.

دستیار ویژه سرپرست باشگاه درباره پاداش دربی بیان داشت: تا این لحظه پاداش تعیین نشده است و افشارزاده در تلاش است تا این اتفاق رخ دهد و در واقع ایشان نیم خواهد فقط حرف بزند و قصد دارد این کار عملی شود و بعد به بازیکنان بگوید.ضمن اینکه بحث پرداخت طلب بازیکن خارجی که از باشگاه شکایت کرده کلی مدیران مجموعه و بویژه آقای افشارزاده را به زحمت انداخت و باید تا اواسط هفته آنیده این پول پرداخت شود.

عبداللهی درباره خبر حضور فرهاد مجیدی در اردوی امشب استقلال گفت: من اطلاعی ندارم و فکر نمی کنم قراری گذاشته باشد اما به هرحال امشب تعدادی از قدیمی های تیم کنار بچه ها خواهند بود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار