d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و پرسپولیس گفت:من برای این بازی تدابیر تدافعی در نظر ندارم

 

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با صحبت کردن در مورد دربی، می‌توان خیلی حرف‌ها را مطرح کرد، اما حساسیتی که بین هواداران دو تیم وجود دارد، به بازیکنان نیز منتقل می‌شود. در نیمه اول کار تاکتیکی صورت نمی‌گیرد و در نیمه دوم تدابیر تاکتیکی را به نحو مطلوب‌تری بازی خواهند کرد.

به دنبال جلب رضایت هواداران هستیم
وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که بازی خوب و تماشاگرپسندی را در دربی ارائه بدهیم و بتوانیم رضایت هواداران‌مان را جلب کنیم. امتیاز این بازی خیلی حیاتی است و می‌تواند پشتوانه خوبی برای دو تیم باشد تا در ادامه راه موفق باشد.

پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: برد و باخت در این بازی برای هواداران جدا از موضوع قهرمانی اهمیت دارد. در مدتی که در اردو بودیم، پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و بچه‌ها به خوبی با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا هستند. امیدوارم بتوانیم از این شناخت خود در زمین مسابقات بهره برده و به اهداف‌مان برسیم.

هواداران نگران بازی فردا نباشند
مظلومی در واکنش به این مسئله که چرا استقلال در بازی با سپاهان بد بازی کرد و این مسئله هواداران را برای دربی نگران کرده است، گفت: هواداران استقلال نگران بازی فردا نباشند، چرا که شرایط هر مسابقه با بازی دیگر فرق می‌کند. بازیکنان ما در بازی با سپاهان در نیمه اول خیلی خوب بودند اما در نیمه دوم احتیاط کردند و این احتیاط به‌خاطر دربی بود. مسلماً شرایط بازی فردا فرق خواهد کرد و شما نباید به اوضاع و نتایج قبل دو تیم کاری داشته باشید. در این بازی همه اتفاقات در زمین بازی رخ می‌دهد.

پرسپولیس شانس بیشتر نسبت به ما برای پیروزی ندارد
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود اوضاع پرسپولیس بهتر است و این تیم شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد، عنوان کرد: من موافق این مسئله نیستم. در بازی رفت اوضاع تیم ما خیلی بهتر بود و فاصله امتیازی زیادی با پرسپولیس داشتیم اما دیدید که حساسیت بازی چقدر بر کیفیت آن تاثیر داشت و اتفاقات در زمین رقم خورد. الان این حساسیت‌ها بیشتر شده و دو تیم از لحاظ امتیازی با یکدیگر برابر هستند.

راه برنده دربی برای قهرمانی هموار خواهد شد
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیم برنده قهرمان لیگ خواهد شد؟ گفت: نه، اینطور نیست. به عقیده من برنده دربی راهش برای قهرمانی هموار خواهد شد. نباید غافل شد، چون تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، تراکتورسازی و حتی نفت و ذوب‌آهن برای قهرمانی خیز برداشتند.

از دربی نمی‌ترسم و احتیاط را کنار خواهم گذاشت
مظلومی تصریح کرد: من به جرات می‌گویم که ترس از دربی ندارم و یا هیچ وقت بازیکنانم را با ترس به میدان نمی‌فرستم. اگر کلی بخواهم صحبت کنم، بازی رفت هم اگر ما عقب کشیدیم، به این دلیل بود که آن بازی شرایط خاصی داشت. پرسپولیس عقب بود و با تمام قوا به روی دروازه ما حمله می‌کرد و شما هم دیدید که آنها توانستند در دقایق پایانی گل تساوی را بزنند. اعلام می‌کنم که در این دربی احتیاط را کنار خواهم گذاشت و با تمام قوا تیمم را روانه میدان خواهم کرد. به نظرم در دور رفت تماشاگران از فوتبال دو تیم لذت بردند، چون هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

الان راجع به ضعف دو تیم حرف نمی‌زنم
وی در پاسخ به این سوال که بزرگترین ضعف دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست گفت: راجع به این موضوع حرف نمی‌زنم، چون در شرایطی نیستم که درباره این مسئله صحبت کنم.

توقعات را اول فصل از استقلال بالا بردیم
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از تیم استقلال در فصل جاری انتقادات زیادی به عمل آمده است، اظهار داشت: اشتباه ما این بود که در اول فصل توقعات را بالا بردیم. اول فصل تمام امتیازات را جمع کردیم و در اواخر لیگ افت داشتیم. مسلما استقلال هم دوست دارد بازی‌های خود را ببرد اما تیم‌های دیگر که مقابل ما قرار می‌گیرند، با تمام قوا به میدان می‌آیند. شما هم در بازی‌های قبل دیدید که تیم‌ها همیشه مقابل استقلال تدافعی بازی می‌کردند. اول فصل شرایط خوبی داشتیم اما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را پیدا نکردیم. در سوی مقابل رقیب ما پرسپولیس در اول فصل شرایط خوبی را نداشت که در ادامه لیگ توانست امتیازات خوبی را جمع کند و به نظر من شرایط برعکس شده است.

مدیریت دستور بدهد که بازی نکنیم، مطیع خواهیم بود
مظلومی در پاسخ به این موضوع که گفته شده استقلال قرار است فردا به خاطر عدم تعهدات اسپانسر سازمان لیگ به میدان نرود، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، مدیریت باشگاه باید در این خصوص نظر بدهد. اگر مدیرعامل تشخیص بدهد که فردا ما بازی نکنیم ما هم مطیع او خواهیم بود.

حرف‌های بازیکنان پرسپولیس سیاستمدارانه است
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه محسن بنگر و مهدی طارمی عنوان کرده‌اند پرسپولیس فردا مقابل استقلال شرایط سختی خواهد داشت و نمی‌تواند استقلال را شکست بدهد، آیا فکر نمی‌کنید که می‌خواستند فضا را برای استقلال حساس‌تر کنند؟ تصریح کرد: به نظرم این حرف‌ها، سیاستمدارانه است و آنها درس سیاست را خوب خوانده‌اند. این صحبت‌ها به نظرم نوعی رد گم کردن است. ما همیشه در فوتبال یاد گرفتیم که هیچ وقت در این فضاها وارد نشویم.

سرمربی استقلال در ادامه از بابت اینکه بازیکنانشان نتوانستند با رسانه‌های گروهی صحبت کنند، عذرخواهی کرد.

جای خالی چشمی احساس خواهد شد
مظلومی در خصوص بازیکنان مصدوم ومحروم تیمش گفت: ما روزبه چشمی را در اختیار نداریم که به نظرم جای خالی‌اش احساس خواهد شد.  محسن کریمی هم به دلیل مصدومیت ما را همراهی نخواهد کرد. بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند که دست من را برای انتخاب 11 نفر بسته‌اند.

تماشاگران در بازی رفت یک الگو بودند
وی درباره رفتار تماشاگران دو تیم در دربی فردا خاطرنشان کرد: به نظرم آنها در بازی رفت یک الگو بودند. برای کاری که برای هادی نورزی انجام شد، هماهنگ شده بود. به نظرم رقابت همیشه داخل زمین است و بیرون زمین شاید اتفاقاتی بیفتد. این بازی یک بازی بین‌المللی است. من بعد از نشست خبری بازی رفت تماشاگران را تحسین کردم. ما هم امیدواریم انشاالله فردا روند آنها ادامه داشته باشد. به هر حال اخلاق همیشه حرف اول را می‌زند.

پیشکسوتان استقلال به تمرین می‌آیند
سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه علی پروین دیروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و آیا پیشکسوتان شما هم در تمرین استقلال حضور خواهند یافت؟ گفت: بله، پیشکسوتان ما هم حمایت کردند. قرار بود آنها ظهر امروز در اردوی ما حاضر شوند اما به دلیل نداشتن وقت کافی این موضوع به تمرین بعد از ظهر موکول شد. من 20 دقیقه اول تمرین را هم آزاد کردم تا رسانه‌ها برای پوشش خبری بیایند.

انشاالله مردم به راه راست هدایت شوند
مظلومی درخصوص این موضوع که فردا قرار است در حاشیه مسابقه اقداماتی برای حفظ محیط زیست انجام شود، عنوان کرد: مردم همیشه رعایت می‌کنند و نشان داده‌اند که همیشه در کارهای حفظ محیط زیست فرهنگ خوب دارند و همیشه رعایت می‌کنند. در ادامه انشاالله که به راه راست هم هدایت شوند (با خنده).

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار