e445a401 3516 4344 8d53 900cfce755a4

فرزاد مجیدی سرپرست استقلال گفت:با تمام وجود از حضور منصورپورحیدری در بازی فردا استقبال میکنم

به گزارش استقلال نیوز فرزاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولا عذرخواهی می کنم از همه دوستان به دلیل تمریناتی که پشت درهای بسته انجام شد. این تصمیمی بود که تیم استقلال گرفت.

وی افزود: اگه دلخوری بابت این مسایل پیش آمده من عذرخواهی می کنم.  امروز هم به احترام اصحاب رسانه و شما دوستان 20 دقیقه بازدید از تمرین را آزاد گذاشتیم. 

مجیدی خاطرنشان کرد: شرایط تیم خیلی خوب است و بعد از بازی با سپاهان تمرینات خوبی داشتیم و اردوی خوبی برگزار کردیم. امروز هم بچه ها شرایط خوبی دارند و امشب هم استراحت خوبی می کنیم تا بازی خوبی برگزار کنیم.

وی درباره انتقاداتی که طی هفته های اخیر از استقلال شده است، خاطرنشان کرد: همه دوستان نظرشان قابل احترام است. وقتی تیمی 25 هفته در صدر جدول باشد قطعا صدرنشینی اش اتفاقی نیست. این انتقادات از ابتدای فصل بوده و ما هم به این انتقادات عادت کرده ایم.

سرپرست موقت استقلال گفت: با تمام وجود دوست دارم پورحیدری به این نیمکت برگردد. از روزی که وی رفته است کسی جایش ننشسته است. باید ببیینیم شرایط خودشان چگونه خواهد بود. من خودم شخصا دعا می کنم و دوست دارم  وی زودتر در کنار ما باشند. 

وی درباره خاطرات تلخ و شیرین خود از دربی اذعان داشت: فکر می کنم همه هواداران استقلال آن مسابقه ای را دوست داشته باشند که در دقیقه آخر با پاس من(3-2) برنده شدیم. ولی خود من آن مسابقه را دست دارم که زیر باران با گل عنایتی(1-0) برنده شدیم. خاطره تلخ هم نداشتم. چون همیشه در دربی خاطرات شیرینی داشته ام. 

مجیدی در خاتمه درباره حضور پیشکسوتان استقلال در تمرینات تیم گفت: از همه دوستان تشکر می کنیم. دوست داشتیم آن ها زودتر در کنار ما باشند. به حمایت همه آن ها نیاز داشتیم. از همه ممنونیم و امیدواریم در هفته های آینده روند حمایتی آن ها ادامه یابد. 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار