bhrm fshrzdh 3 1

بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:من هیچگاه برای هیچ تیمی کری نمیخوانم چون اصلا اهل این کارها نیستم

 

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت برگزاری بازی فردا و نامه مدیران دو باشگاه عنوان کرد:خوشحالم که در جمع رسانه های عزیز قرار گرفته ام. تیم تمرینات خوبی انجام داده و امیدوارم که بازی فیر پلی را شاهد باشیم.ما صحبتی با تاج کردیم که قبلا آقای تاج با ما مشکلاتی بین ما و اسپانسر سازمان لیگ بوده است و که ما صحبت کردیم و برطرف شده است.

وی در این باره که آیا باشگاه استقلال با صدا و سیما مشکلی دارد افزود: خیر ما مشکلی نداریم و البته خواسته های قبلی مان پابرجاست. البته مشکلاتی بین ما و سی نود بود که آن هم انشااله برطرف می شود.

افشارزاده در این باره که آیا این اتفاقات روز قبل از بازی در روند کاری این تیم تأثیر منفی می گذارد یا نه گفت: به هیچ عنوان دو تیم فردا بازی خوبی انجام خواهند داد. این اتفاقات ربطی به بازی ندارد و فضای خوبی در دو باشگاه وجود دارد و خوشبختانه تا الان هم حاشیه ای نداشته ایم و به هیچ عنوان اینگونه نبوده که باشگاه استقلال ممانعتی برای حضور خبرنگاران داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا اجازه نمی دهند که بازیکنان به سمت دوربین ها بروند گفت: این به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و باشگاعه دخالتی در این باره نداشته است. وقتی که یک نفر سیستمی را اداره می کند باید به نظراتش احترام گذاشت.

افشارزاده دراین باره که مدیران قبلی باشگاه استقلال برای رقیب خود کری می خواندند و آیا او هم این کار را می کند گفت: من اهل کری خواندن نیستم و در فضای فکری ام کری خوانی نیست. وظیفه ما فراهم کردن امکان تمرین کردن است که در این زمینه هرکاری از دست مان بربیاید انجام می دهیم.

افشارزاده درباره نتایج اخیر استقلال و کسب تنها یک برد در هفته های منتهی به دربی و نگرانی احتمالی اش گفت: خوشبختانه 20 هفته استقلال صدر جدول بوده و در این ده هفته اخیر که فقط یک برد داشته اگر تنها دو برد دیگر بدست می آورد الان با اختلاف بالی جدول بودیم.

وی درباره اینکه آیا پورحیدری فردا روی نیمکت می نشیند یا نه ادامه داد: درباره پورحیدری هم باید گفت که ایشان خودشان اصرار دارند که در بازی حضور داشته باشند و ما هم از اینکه ایشان حال بهتری نسبت به قبل دارند خوشحالیم و امیدواریم فردا مشکلی برای شان بوجود نیاید.

سرپرست باشگاه استقلال در ارتباط با نتیجه بازی قبل مقابل سپاهان گفت: مظلومی گفته بود که خودش هم از نتیجه راضی نبوده و من هم در این مدت چند بار با او صحبت کردم و خود من هم از بازی بازیکنان رضایت نداشتم. بچه ها محتاط بازی کردند که احتمالا به بازی فردا برسند.

وی درباره پاداش احتمالی گفت: اگر بچه ها دربی را ببرند ما به آنها پاداش می دهیم و این اتفاق روز دوشنبه هفته بعد خواهد افتاد.

افشارزاده در ارتباط با اینکه آیا استقلال قهرمان می شود یا نه گفت: بنده امیدوارم که استقلال این فصل قهرمان شود.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار