eb99ead3 abfe 4cb5 8de6 e65ffd27fee4

آخرین اخبار تیم استقلال تا قبل از شروع دربی پایتخت امروز به صورت شماره بندی در خبرگزاری استقلال نیوز انتشار خواهد یافت

 

به گزارش استقلال نیوز اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال عصر امروز برای تماشای دربی 82 به ورزشگاه آزادی خواهند رفت. این نفرات همراه با افشارزاده در جایگاه ویژه این استادیوم حضور پیدا خواهند کرد.

نکته حائز اهمیت در این باره قرار گرفتن نام علی نظری جویباری بین مسئولان استقلال بود که از سوی باشگاه استقلال به مسئولان ورزشگاه ازادی برای حضور در جایگاه vvip معرفی شده و سمت وی در این نامه معاونت ورزشی باشگاه عنوان شده بود. این در حالی است که نظری جویباری از حدود سه ماه پیش دیگر در باشگاه استقلال حضور نیافته است.

بر اساس این گزارش، علی نظری جویباری پس از اختلاف نظر شدید با یکی از اعضای هیأت مدیره و مصاحبه علیه یکی دیگر از اعضای همین هیأت به شکل غیر رسمی و نرم از مجموعه مدیران باشگاه کنار رفت. اتفاقی که 2 سال پیش برای افجه ای رخ داد ولی با حاشیه های زیاد در رسانه ها. نظری جویباری امروز در دربی یک صندلی رزرو شده در جایگاه ویژه برای خود دارد.

* * * *

در حالی که از روز گذشته برخی از رسانه ها مزدک میرزایی را به عنوان گزارشگر دربی 82 معرفی کردند اما تهیه کننده برنامه فوتبال برتر اعلام کرد قطعا گزارشگر بازی امروز مزدک میرزایی نیست. 

مهدی هاشمی، تهیه کننده فوتبال برتر با اعلام این خبر به کاپ گفت: گزارشگر بازی امروز را نمی توانم بیان کنم و ترجیح می دهم که مردم بعد از شروع برنامه این موضوع را متوجه شوند. برنامه از ساعت 15 آغاز می شود و میهمانان ویژه ای هم داریم.

* * * *

در حالی که پیش از این اعلام شده بود از ساعت 11 روز جمعه درهای ورزشگاه آزادی به روی هواداران استقلال و پرسپولیس باز می شود اما به نظر می رسد بلیت فروشی الکترونیکی و بارش باران مسئولان را مجاب کرده تا از اولین ساعات صبح امروز درهای ورزشگاه را به روی تماشاگرانی که بلیت در دست دارند، باز کنند.

هنوز بیش از 8 ساعت تا آغاز دربی باقی مانده اما تعدادی از هواداران از همین حالا در ورزشگاه حاضر شده و به تشویق تیم خود می پردازند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار