پرویز مظلومی

سرمربی اسبق باشگاه استقلال گفت: وقتی هنوز 9 هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده مشخص نیست به چه دلیلی یه عده دنبال قهرمان کردن تیم خود هستند!

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق باشگاه استقلال در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت استقلال پس از مدیرعاملی سعادتمند و شرایط تیم های لیگ برتری پس از تعطیلی مسابقات فوتبال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

 * متأسفانه سعاتمند به تنهایی نمی‌تواند موفق شود

سعادتمند را به خوبی می‌شناسم، یکی از مدیران باتجربه و موفقی است که در فوتبال و استقلال حضور داشته، از تجربه بالایی برخوردار است اما متأسفانه به تنهایی نمی‌تواند موفق شود. در سال‌های گذشته مدیران زیادی آمدند. قراردادهای آنچنانی با بازیکنان خارجی بستند، پول اسپانسر را پیش خور کردند و به راحتی از استقلال جدا شدند بدون آنکه بخواهند درباره این اتفاقات توضیحی به کسی بدهند.متأسفانه مشکلات و بدهی‌های استقلال زیاد است، بازیکنان خارجی و حتی داخلی مطالبات زیادی دارند که هنوز نتوانسته اند به آن دست پیدا کنند بنابراین سعادتمند به تنهایی نمی‌تواند در راهی که در آن قدم گذاشته موفق شود او باید از افراد باتجربه استفاده کرده، با پیشکسوتان مشورت کند تا بتواند راهکار مناسبی برای خروج از این بحران پیدا کند.البته در این چند روز شنیدم که او با طلبکاران صحبت کرده از آنها زمان گرفته تا بتواند با آرامش کامل و تا آنجا که توان دارد مشکلات را رفته رفته برطرف کند.

 * مدیران گذشته تاب بدهی را نداشتند و صحنه را ترک کردند

مدیران گذشته تاب مقاومت در برابر بدهی‌ها را نیاوردند و خیلی زود صحنه را ترک کردند اما آرزو می‌کنم سعادتمند که یک مدیر باتجربه است بتواند این مشکل را حل کند. اگرچه این اتفاقات به طور کامل پایان نخواهد پذیرفت اما می‌توان امیدوار بود تا رفته رفته و در پی یک زمان مشخص این مشکلات برطرف شود.

 * بعید می دانم استقلال و پیروزی خصوصی شوند

بعید می دانم بحث خصوصی سازی استقلال و پیروزی به واقعیت تبدیل شود، چه کسی توان مالی دارد که بتواند این دو باشگاه را بخرد. حتی خود سلطانی فر هم راضی است این کار انجام شود زیرا یک مشکل از مشکلات وزارت ورزش برطرف خواهد شد اما قیمت‌ها آنقدر گران است که کسی جرأت خرید ندارد زیرا آن وقت باید کسانی که این دو باشگاه را می خرند بدهی‌ها باشگاه را تقبل کنند. تیم‌هایی که سوددهی ندارند کسی سراغ آنها نخواهد آمد بنابراین بعید می دانم این اتفاق امسال هم رخ بدهد.

 * جان انسان‌ها از برگزاری لیگ مهمتر است

جان انسان‌ها از لیگ ما مهمتر است الان در تمام دنیا فوتبال و تمام رشته‌های ورزشی به طور کامل تعطیل هستند با توجه به اینکه ما در ورزش کسی را نداریم که تصمیم گیری درست انجام دهد و همیشه اشتباه داشته ایم اجازه بدهیم این اتفاق به دست باتجربه‌ها تصمیم گیری شود.

 * 9 هفته تا پایان لیگ مانده یه عده دنبال قهرمانی هستند!

وقتی ۹ هفته از لیگ باقی مانده چرا عده‌ای به راحتی می‌گویند قهرمان را همین امروز مشخص کنید مگر چنین اتفاقی می‌افتد نه تیم‌های صعود کننده مشخص هستند و نه تیم‌های سقوط کننده ۲۷ امتیاز برای هر تیمی کم نیست و می‌تواند شرایط یک تیم را در جدول بهبود ببخشد.

* برگزاری لیگ بدون حضور تماشاگر معنی ندارد

شنیده ام قرار است از ۱۵ اردیبهشت تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده و از اواسط خرداد لیگ بدون تماشاگر برگزار شود اما همه می‌دانیم که فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد بنابراین امیدوارم شرایطی پیش بیاید که فوتبال ما با تماشاگر برگزار شده تا شاهد جذابیت‌های این رشته ورزشی باشیم.

* از حافظان سلامت قدردانی می کنم

متأسفانه ویروس کرونا در دو ماه گذشته کاملاً شرایط کشور را مختل کرده است اما جا دارد از تمام پرستاران و کادر درمانی که در تمام بیمارستان‌ها زحمت زیادی می کشند تشکر کنم و امیدوارم با رعایت همه موارد بهداشتی این ویروس منحوس از کشور ما ریشه کن شده تا دوباره آرامش به ایران بازگردد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

پرویز مظلومی: می خواستم جایگزین حجازی و پورحیدری باشم؛ فرهاد محمدرضا حسینی را نخواست!

پرویز مظلومی: کمیته انضباطی عدالت محور نیست؛ جوانی استقلال برگ برنده دربی است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار