علی فتح الله زاده

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: در تمام ادوار، مدیرعامل با نظر وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده و هیئت مدیره، مدیرعامل را انتخاب نکرده است.

       

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حواشی مختلف این باشگاه و موضع‌گیری مدیران علیه یکدیگر به دلیل انتشار حقوق‌های دریافتی‌شان و.. صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* دلم می‌سوزد که حرف می‌زنم

اگر صحبت نکنم دوستان گلایه می‌کنند که چرا صحبت نمی‌کنم، اگر حرف بزنیم می‌گویند چرا این همه صحبت می‌کنید. دلم می‌سوزد که حرف می‌زنم. دوستانی که شیطنت می‌کنند، ببینند که اظهارات‌مان در راستای حمایت است یا تخریب. 

* 20 سال است هیچ چیزی تغییری نکرده

20 سال است موضوعی را می‌گوییم، اما هیچ چیزی تغییری نکرده و توجهی نمی‌شود. در دوران دولت‌های که کار می‌کردیم و با وزیران جلسه‌ای برگزار می‌کردیم، وقتی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل را می‌چیدند، همه در کنار هم و در یک مسیر بودند. اگر انتخابات به شکلی بود که اعضا هم مسیر نبود، مسیر به خطا می‌رفت.

* در تمام ادوار، مدیرعامل با نظر وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده است

در تمام ادوار، مدیرعامل با نظر وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده و هیئت مدیره مدیرعامل را انتخاب نکرده است. وقتی وزیر، مدیرعامل را انتخاب می‌کند و این اتفاق می‌افتد، هیئت مدیره باید با مدیرعامل همراه و همفکر باشد. وقتی نباشد، دودش به چشم استقلال می‌رود. وقتی شریک دارید، باید یارتان باشد نه بارتان! عدم هماهنگی بین اعضا نه در دوره فعلی بلکه در دوره‌های قبل به ضرر استقلال شده است. 

* چرا باید اسناد باشگاه به بیرون درز پیدا کند؟

آیا مدیرعامل باشگاه نباید حقوق داشته باشد؟ آیا سرمربی، بازیکن و دیگر اعضا حقوق نمی‌گیرند؟ چرا باید اسناد باشگاه به بیرون درز پیدا کند؟ اصلا چطور بیرون می‌آید؟ باشگاه بدهی‌های عدیده‌ای دارد و اگر پرداخت نشود، باشگاه ممکن است از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده یا با خطر کسر امتیاز روبرو شود. این مسئله شوخی نیست و نباید فرصت را از دست داد‌.

* برای اینکه باشگاه آسیب نبیند، استعفا دادم

با عشق و علاقه برای استقلال کار کرده‌ام. با اینکه 6 سال از استقلال بیرون بودم، گفتم مدیری باشد که 10,15 روزه به شکایت‌ها رسیدگی کند، اما دچار بیماری کرونا شدم و گفتم اگر 20 روز استراحت کنم تا خوب شوم، فرصت برای استقلال از دست می‌رود و برای اینکه باشگاه آسیب نبیند، استعفا دادم. اگر به خاطر داشته باشید، زمانی رفتم که هنوز بحث تعطیلی لیگ و ادامه آن مشخص نبود و شکایت‌های زیادی گریبان استقلال را گرفته بود. 

* شناسایی عواملی که اسناد را بیرون می‌دهند، ‌کار سختی نیست

متاسفانه به جای چاره‌سازی چیزهایی می‌بینیم که درست نیست. شناسایی عواملی که اسناد را بیرون می‌دهند، ‌کار سختی نیست و باید برای هواداران شناسایی شوند. متاسفانه شاهد گروکشی و خودنمایی در استقلال هستیم که هر کدام اسناد محرمانه باشگاه را بیرون می‌دهند و می‌خواهند بگویند ما هم هستیم! این باشگاه امانت در دست آنهاست و بدانند که میلیون‌ها هوادار دارد که پیروزی‌های تیم باعث شور و نشاط آنها می‌شود، اما متاسفانه هواداران را دل آزرده می‌کنند. 

* در استقلال هیچکس همدل نیست!

از وزیر خواهش می‌کنم که گروهی در استقلال بگذارد که همدل باشند. در استقلال اما، چند گروه می‌بینیم که تصمیم می‌گیرند. 

* موسوی گفت برای پولی که دادم تضمین می خواستم!

کسانی که قراردادها را امضا می‌کنند مسئول عواقب آن هستند. با موسوی صحبت کردم و پرسیدم چرا این کار را کردید(جریمه روزانه 50 میلیون تومانی برای باشگاه به دلیل دیرکرد در پرداخت آن) که پاسخ داد پول دادم و تضمینی برای بازپرداخت آن می‌خواستم. موسوی گفت از باشگاه چک خواستم که نداشت، وثیقه هم نبود و باید به یک شکلی تضمین می‌گرفتم. بنده یکبار گفتم به طور کلی این مدل قرض گرفتن قبول ندارم که باعث ناراحتی موسوی شد، اما منظورم چیز دیگری بود. ما باید کارها را به سمت و سوی می‌بردیم که درآمدها پایدار شود. 

* گودرزی به بهانه اینکه باشگاه دیگر نباید بدهی داشته باشد من را کنار گذاشت

در همین سال‌های 92 و 93 که مدیرعامل استقلال بودم، اسپانسرهای مثل همراه اول، ایرانسل، مارکتینگ و ... نبود. امسال اسماعیل خلیل‌زاده 12 میلیارد و موسوی نیز 8 میلیارد تومان کمک کرده‌اند و باشگاه باید پس بدهد. اینها کمک است، اما بدهی‌های این چنینی کمر باشگاه را می‌شکند. گودرزی وزیر ورزش و جوانان به چه دلیلی من را کنار گذاشت؟ گفت می‌خواهیم باشگاه دیگر بدهی نداشته باشد. در صورتی که آن موقع بدهی‌ها زیاد بود یا امروز؟ پشت بدهی‌های ما چند قهرمانی بود، امروز پشت بدهی‌ها قهرمانی دیده می‌شود؟

* اگر مدیران استقلال اختلافات را کنار نگذازند آه هواداران آنها را می‌گیرد

می‌بینم که خلیل‌زاده و سعادتمند می‌خواهند باشگاه به سرانجامی برسد و موفق باشد، اما در مسیر مشکلاتی هست. باید حیطه وظایف هر کسی مشخص باشد و اگر نباشد باشگاه مانند قطاری می‌شود که از ریل خارج شده است. همه باید دست به دست هم داده تا باشگاه را نجات دهند تا دعای هواداران پشت سرشان باشد. اختلافات و انتشار قراردادها را کنار بگذارند و باشگاه را نجات دهند. اگر این اتفاق نیفتد آه هواداران آنها را می‌گیرد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده: نمی گذاریم پنجره نقل انتقالات استقلال بسته شود؛ هرکسی پیش من می آید پول می خواهد!

آغاز به کار رسمی سرپرست جدید باشگاه استقلال/ علی فتح الله زاده قول ستاره سوم را داد

علی فتح الله زاده: قول می دهم بزودی یک بمب خوب منفجر کنم؛ وزیر ورزش مشکوک به کرونا است!

علی فتح الله زاده: می خواهم روزهای خاطره انگیزی برای استقلال رقم بزنم؛ به عشق هواداران زنده ام!

علی فتح الله زاده رسما سرپرست باشگاه استقلال شد

علی فتح الله زاده: استقلال برابر گل گهر تمرکز نداشت؛ پاسخی برای ادعای سخیف موسوی ندارم!

آخرین تحولات مدیریتی باشگاه استقلال/ عبدالرضا موسوی استعفا داد؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شد!

علی فتح الله زاده: به عنوان هوادار استقلال دست بازیکنان و کادر فنی را می‌بوسم؛ بعضی باخت‌ها طعم برد دارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار