نصر الله عبداللهی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خیلی از استان ها وضعیت قرمز دارند و شرایط در این مناطق برای برگزاری مسابقات فوتبال مهیا نیست و این کار را برای فدراسیون سخت می کند.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در مورد شرایط استقلال و وضعیت لیگ برتر پس از تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا صحبت های کرد که در زیر می‌خوانید:

* مجیدی باید زودتر به دیدار سعادتمند می رفت

با توجه به شرایطی که در کشور ما به وجود آمد و همه درگیر ویروس کرونا بودند ارتباطات مختل شده بود و این موضوع اجازه نمی داد خیلی ها بتوانند یکدیگر را ببینند اما خدا را شکر شرایط در حال بهبود است.دیدار مجیدی با سعادتمند باید زودتر صورت می گرفت آنها همدیگر را دیدند، در خصوص مشکلات و مسائل تیم صحبت کردند که این موضوع به اعتقاد من بسیار مثبت بوده و اگر این تعامل و هماهنگی ادامه داشته باشد به طور حتم مشکلات استقلال روز به روز کمتر خواهد شد.

 * کادرفنی استقلال دیگر نگران زمین تمرین نیست

خوشحالم این روزها استقلال دارای دو زمین تمرین شده و این موضوع می تواند نگرانی های کادر فنی و مجیدی را برطرف کند حالا اگر قرار شد لیگ ادامه پیدا کند آبی پوشان دو زمین چمن خوب دارند که می توانند تمرینات خود را به طور منظم در آنها برگزار کنند.

 * برخی استان ها توانایی برگزاری لیگ را ندارند

۱۳ تیم خواستار لغو اد امه لیگ نوزدهم شدند این موضوع شرایط شروع لیگ را دچار تردید می کند در برخی استان ها هنوز وضعیت قرمز وجود دارد و آنها توانایی برگزاری لیگ را ندارند حتی اگر در برخی استان ها تیم ها تمرینات خود را شروع کنند آنها نمی توانند چنین کاری انجام دهند بنابراین ادامه لیگ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. بنابراین منطقی تر آن است که لیگ نوزدهم نیمه کاره به پایان برسد چون با توجه به زمانی که باقی مانده احتمال اینکه لیگ نوزدهم و بیستم با هم تداخل پیدا کنند و فاصله زمانی کمی بین آنها باشد وجود دارد.

 * بعید می دانم لیگ نوزدهم بتواند تا پایان راه خود را برود

بیش از دو ماه است که هیچ تیمی تمرین کاملی نداشته و فقط بازیکنان در خانه هایشان تا حدودی آمادگی جسمانی خود را حفظ کردند اگر قرار باشد لیگ شروع شود نزدیک به یک ماه تا چهل روز تیم ها زمان نیاز دارند تا بتوانند به شرایط ایده آل دست یابند ضمن اینکه طبق گفته وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت ماه باز هم تیم ها حق تمرین نداشته و بعد از آن تصمیم گیری خواهد شد. بنابراین زمان زیادی از دست خواهد رفت و بعید می دانم لیگ نوزدهم بتواند تا پایان راه خود را برود.

* سازمان لیگ تصمیمی بگیرد که هیچ کس متضرر نشود

درست است مردم علاقه دارند به استادیوم رفته، فوتبال ببینند و از تماشای  آن لذت ببرند اما جان هواداران و بازیکنان مهمتر از آغاز لیگ است پس باید یک تصمیم منطقی گرفت تا هیچ کسی از این موضوع متضرر نشده و خدایی نکرده جان کسی به خطر نیفتد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رضا حسن زاده: ممنوع مصاحبه کردن داوران ابهام برانگیز است؛ تیم های پایه استقلال بازیکنان مستعدی دارد

مجید نامجومطلق: فشردگی بازی‌ها خطرهای خاص خودش را دارد؛ فرهاد مجیدی روی استفاده از جوان‌ها تاکید دارد 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار