کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: بازی کردن در اهواز با وجود وضعیت قرمز و آمار بالای کرونا ریسک بزرگی است که مسئولین باید به آن به خوبی توجه کنند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال و مربی فعلی تیم گل ریحان در گفت و گو با میزان، درباره بازی تیم های استقلال و فولاد و شرایط تیم استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* اختلاف غفوری و خلیل زاده شیطنت رسانه ها است

در مورد اختلاف میان خلیل زاده و غفوری باید بگویم که زمانی هم که ما در استقلال بازی می‌کردیم این شیطنت‌های رسانه ای وجود داشت هم از بیرون و هم از داخل اما باشگاهی مانند استقلال باید تلاش کند که این حواشی ایجاد نشود.

* مجیدی مشکل خلیل زاده و غفوری را حل کند

این جنجال‌ها هم به خود غفوری و هم به باقی بازیکنان لطمه وارد می‌کند، به نظرم مدیریت باشگاه و سرمربی با این افراد باید جلسه مشترک بگذارند و به این حواشی خاتمه دهند،من فکر می‌کنم شخص مجیدی هم قدرت این را دارد این مسائل را به تنهایی حل کند.

* مجیدی یکی از سرمایه‌های باشگاه به حساب می‌آید

فرهاد هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ محبوبیت جایگاه ویژه‌ای در استقلال دارد و یکی از سرمایه‌های باشگاه به حساب می‌آید و به نظر من می‌تواند در استقلال بماند و این تیم را موفق کند فقط به یک کادرفنی قوی نیاز دارد که هم شامل مربی ایرانی و هم شامل مربی خارجی باشد، به نظرم اگر این اتفاق رخ دهد مجیدی با استقلال موفق خواهد شد.

* بازی در اهواز ریسک بزرگی خواهد بود

کرونا همچنان در حال انتشار است و بازی در اهواز ریسک بزرگی خواهد بود، اگر قطعا می‌خواهند بازی را در آنجا برگزار کنند باید کارشناسی‌های بهداشتی انجام شود با این حال فکر می‌کنم بازیکنان دو تیم هم از لحاظ روحی و هم جسمانی آماده این مسابقه نباشند چون واقعلا شرایط محیا نیست.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

کیانوش رحمتی: مردم با استقلال زندگی می‌کنند؛ ادعاهای امیرآبادی را قویاً تکذیب می‌کنم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار