پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انتخاب مدیر در استقلال بر اساس گرایش های سیاسی آنها صورت می گیرد و این دلیل بزرگی بر آشفتگی این روزهای باشگاه استقلال است.  

 

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در مورد بحث شکایت شفر و بویان و احتمالا جریمه استقلال توسط فیفا، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* قرارداد بویان و شفر شاهکار مدیریتی است

از این شاهکارهای مدیریتی در استقلال اتفاق افتاده و موضوع جدیدی نیست. نمی‌دانم درباره شاهکارهای مدیریتی در استقلال چه چیزی بگویم. برای من جالب است که چرا مدیرانی که چنین افتضاحی به بار می‌آورند، پاسخگو نیستند. یکسری قراردادهای اشتباه بسته شده اما باز هم از خودشان دفاع می‌کنند تا تقصیر را گردن دیگری بیندازند. همه پرونده‌هایی که داشته‌ایم، بار مالی برای فوتبال ایران داشته اما ندیده‌ام یک نفر به عنوان مقصر، پاسخگو باشد.

*بعضی از بازیکن های خارجی از بازیکن های رده امید هم ضعیف تر هستند

برای اولین بار نیست بازیکن بی‌‌کیفیتی به استقلال می‌آید. در این زمینه، علاوه بر مدیر، مربی نیز باید پاسخگو باشد. بازیکنان جوان خوبی داریم و می‌توانیم مانند باشگاه‌های قطری و اماراتی از آنها استفاده کنیم اما در ایران بازیکن بی‌کیفیت جذب می‌شود که از بازیکن رده امیدها نیز ضعیف‌تر است. قطعا این وسط، دلالی هم صورت می‌گیرد. هر چه قدر شعار دهیم که با دلالی مبارزه می‌شود، اما این اتفاق نمی‌افتد. در کشوری که با انواع تحریم‌ها روبه‌رو بوده و فوتبالش برخلاف دنیا که پولساز است و در ایران هزینه‌بر، چرا دنبال بازیکن بی‌کیفیت رفتید؟

مدیران در استقلال بر اساس گرایش سیاسی انتخاب می‌شوند

مدیران در استقلال بر اساس ضابطه انتخاب نمی‌شوند و بر اساس گرایش‌های سیاسی منصوب می‌شوند. برخی مدیران از یکدیگر «آتو» دارند و نتیجه‌اش مشکلات فعلی استقلال شده است. باید مشکلات استقلال را بررسی کنند و بگویند آقای وزیر، مدیری که گذاشتی، چنین مشکلاتی را ایجاد کرده است. معضلات استقلال صد در صد بر اساس ضعف مدیریت بوده است. کدام مدیری پاسخگو بوده است؟ متأسفانه جوان‌هایی که در رشته مدیریت تحصیل کرده‌اند، راننده تاکسی شده‌اند، اما هر کسی به راحتی مدیر می‌شود. آقای مدیری که از تجربه‌ات صحبت می‌کنی، لطفا خانه‌ات بنشین و استراحت کن!

 

اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: سیستم ورزش ما غلط است؛ غیر فوتبالی ها همه میزها را اشغال کردند!

پیروز قربانی: انتخاب های اشتباه وزارت ورزش ساختار مدیریتی استقلال را تضعیف کرد؛ نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است

پیروز قربانی: پیروانی بهتر است به کار خودش برسد؛ کاش به پرونده آقایان که ماست مالی شد، رسیدگی شود

پیروز قربانی: حمایت ها از پرسپولیس را نمی‌توان کتمان کرد؛ مطمئن باشید روزهای خوب استقلال می رسد

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مهندسی لیگ تکمیل شد؛ گل گهر، استقلال خسته و پر مشکل را برد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار