بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم مجیدی با قدرت فنی که در او می بینم بتواند استقلال را به قهرمانی در یکی از جام ها برساند تا 5 سال روی نیمکت استقلال بنشیند.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد بحث بدهی های استقلال و صحبت های پرویز مظلومی در مورد کمیته فنی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

*  در بحث بدهی ها به دنبال مقصر نباشیم

ما در زمینه بدهی های استقلال نباید دنبال مقصر باشیم. استقلال در این مدت به بازیکنان و مربیان زیادی بدهکار بوده که مربوط به مدیریت‌های مختلف در باشگاه است، در ضمن شکایت خیلی‌ها هم هنوز به فیفا نرسیده یا اینکه رسیده و حکم صادر نشده است. این مسائل از قدیم بوده و در آینده هم ادامه خواهد داشت، پس بهتر است دنبال مقصد نباشیم، چون این مشکل فقط مربوط به یک یا دو مدیر نیست.

 * در دوره فتحی کسی به حرف ما گوش نداد

در مورد صحبت های پرویز مظلومی عزیز هم باید بگویم که نمی‌دانم آن زمان ما در کمیته فنی بودیم یا خیر، ولی زیاد هم مهم نیست، چون در آن مقطع به خیلی از حرف‌های ما گوش ندادند. البته من گفتم که این موضوع فقط مربوط به مدیریت سابق استقلال نیست و بدهی‌های دیگری هم از سال‌های گذشته وجود داشته است. آیا استقلال قبل از شفر، بویان، جپاروف و ... به خارجی‌های دیگر بدهکار نبود؟

 سعادتمند دل شیر داشت که به استقلال آمد

من قبلاً هم گفتم که آقای سعادتمند دل شیر داشت که به استقلال آمد و الان هم این حرف را می‌زنم. به‌هرحال او می‌دانست که استقلال چه شرایطی و چه مشکلاتی دارد و با آگاهی از این مسائل مدیریت در استقلال را قبول کرد. آدم دلش برای سعادتمند می‌سوزد. او کار سختی در استقلال دارد.

 * مجیدی مربی جوان و به‌روز است

چیزی که من می‌دانم این است که قرارداد مجیدی برای فصل بعد هم اعتبار دارد و این مربی سال آینده هم روی نیمکت استقلال خواهد نشست. مجیدی فوتبالیست خوبی بود و حالا یک مربی جوان و به‌روز است، من خیلی دوست دارم که این مربی در استقلال موفق باشد. امیدوارم مجیدی در بازی‌های باقیمانده خوب نتیجه بگیرد، هر چند که اعتقاد دارم قهرمان شدن استقلال با این اختلاف امتیاز در این فصل خیلی سخت است.

 * امیدوارم مجیدی پنج سال روی نیمکت استقلال بنشیند

امیدوارم شرایط برای استقلال در فصل آینده طوری پیش برود که این تیم قهرمان شود و با این بازیکنان رسیدن به مقام قهرمانی دور از دسترس نیست. اگر استقلال قهرمان شود طبیعتاً خیال استقلالی‌ها هم بابت استفاده از یک مربی جوان به مدت طولانی راحت خواهد شد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا مجیدی پنج سال روی نیمکت استقلال بنشیند.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: امیدوارم فوتبالی‌ها باید برای فوتبال تصمیم بگیرند؛ جان مردم مهم است یا قهرمانی؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار