مجید نامجو مطلق

مربی باشگاه استقلال گفت: در قرارداد شیخ دیاباته بندی وجود دارد که این بازیکن می تواند در چنین شرایطی که فرزندش قرار است به دنیا بیاید از ایران خارج شود!  

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا، در خصوص اتفاقات بازی با فولاد و شرایط استقلال پیش از بازی با سایپا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بعد از ۷۰ روز هیچ کدام از بازیکنان شرایط تمرین نداشتند

تمرینات تیم‌ها به دلیل کرونا حدود ۷۰ روز تعطیل بود و ما باید در چهار هفته تیم را به شرایط ایده‌آل می‌رساندیم.  اگر شرایط عادی بود، در این روزها بازیکنان ۲۰ روز استراحت فعال داشتند و با یک آمادگی نسبی وارد دوره بدنسازی می‌شدند اما این سری بعد از ۷۰ روز هیچ کدام از بازیکنان شرایط تمرین نداشتند. البته برنامه‌هایی را اینترنتی برایشان در نظر گرفته بودیم اما این تمرینات مثل تمرین در زمین نیست

 * سایپا تیم خوب و جوانی است

سایپا تیم خوب و جوانی است. با توجه به اینکه بازیکنان تیم ما جلوی فولاد بازی کردند و ۹ نفره هم شدند، فشار زیادی را تحمل کردند ولی برای بازی فردا بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

 * در نیمه نخست مقابل فولاد سوار بازی بودیم 

ما در ۴۵ دقیقه اول برابر فولاد، با توجه به اینکه هوا گرم بود، ۵۲ درصد توپ و میدان بازی را در اختیار داشتیم و نمایش خوبی داشتیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمد، بازی را واگذار کردیم. الان توجه ما به بازی‌های آینده است و جام حذفی را در پیش داریم که در آن مدعی هستیم و امیدوارم برابر تیم سایپا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. این پیروزی می‌تواند شرایط روحی و روانی بازیکنان را بهبود ببخشد و در فصلی که چنین اتفاقاتی افتاده است، به تمام نفرات خود نیاز داریم و نیاز به یک تیم خوب داریم. قطعا ما از این تجربه‌ها استفاده خواهیم کرد و به سمت موفقیت می‌رویم.

* در بند قرارداد دیاباته ترک ایران در چنین شرایطی وجود دارد 

استقلال متشکل از بازیکنان باکیفیت و خوب است. با توجه به مصدومیتی که برای مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری پیش آمد، گزینه‌های ما برای خط حمله کمتر می‌شود. شیخ دیاباته به دلیل اینکه می‌خواست هنگام به دنیا آمدن فرزندش در کنار خانواده‌اش باشد، شرایط روحی و روانی خوبی نداشت تا به تیم کمک کند. همچنین از نظر بدنی، شرایط بازی کردن را پیدا نکرده بود. با وجود مخالفت اولیه فرهاد مجیدی، به او اجازه داده شد که به مسافرت برود و شیخ هم قول داد که با روحیه بهتری برگردد. همانطور  که گفتم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. دیاباته با استقلال قرارداد دارد و چون موعد زایمان همسرش بود، شرایط روحی خوبی نداشت. خودش هم گفته بود که در بند قراردادش این مسئله وجود دارد که بتواند در چنین شرایطی برود.

* حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبال می شود

حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبال می شود. امیدوارم هرچه زودتر مساله کرونا حل شود و مردم به زندگی عادی برگردند. وقتی برای بازی با فولاد سوار هواپیما شدیم، ازدحام و شلوغی داشت. قرار بود بازی ها با رعایت پروتکل برگزار شود اما آن صحنه در ذهن بازیکنان تاثیر گذار بود. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از بین برود و تماشاگران بتوانند به استادیم بیایند. فوتبال بدون حضور آن‌ها جذابیتی ندارد. به خصوص هواداران میلیونی استقلال که در همه بازی‌ها حضور دارند. حضور آن‌ها می تواند به بازیکنان در زمین بازی انگیزه بدهد. در تمام دنیا می بینیم برنامه‌هایی طراحی می کنند، مثل پخش صدای تماشاگر که به بازی هیجان بدهند. دقیقا به آن شرایط واقفند که حضور تماشاگران می تواند باعث جذابیت فوتبال شود.

* حداکثر امتیازات را در لیگ برتر کسب خواهیم کنیم

جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان آسیا را داریم و تلاش خواهیم کرد که حداکثر امتیازات را در لیگ برتر نیز کسب کنیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مجید نامجومطلق: قیاس ایران و آلمان اشتباه است؛ لیست مازاد گمانه‌زنی رسانه‌هاست!

مجید نامجومطلق: منطقی نیست تیمی را قهرمان کنند؛ مدیرعامل استقلال باید در شرایط سخت خود را نشان دهد

مجید نامجومطلق: تمرین را بر اساس برنامه سازمان لیگ طراحی می کنیم؛ تجربیات فتح الله زاده به استقلال کمک می کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار