داشنگر

مدافع جوان استقلال گفت: انگار جان یک عده برای آقایان ارزشی ندارد که می خواهند به هر شکلی مسابقات را ادامه دهند و بازیکنان تمام تیم ها را درگیر بیماری کرونا کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمد دانشگر دفاع جوان استقلال، در گفت و گو با فارس در خصوص مبتلا شدن به بیماری کرونا و شیوع این بیماری در تیم استقلال،و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مواقع خواب تنگی نفس دارم

بعد درگیر شدن به بیماری کرونا بد نیستم. کمی مواقع خواب تنگی نفس دارم و آن زمان‌ها اذیت می شوم.چند روز پیش هم تب و لرز داشتم و خودم حس کردم اتفاقی افتاده است.

* از بس حوصله‌ام سر رفته در خانه وزنه می‌زنم

همان روزی که جواب تست‌ها ما مثبت اعلام شد به خانه آمدم و دیگر بیرون نرفتم. از بس حوصله‌ام سر رفته در خانه وزنه می‌زنم! فقط خانواده‌ام خیلی نگران شده‌اند.

* آنقدر تماس گرفتند خودم فکر کردم تب مالت گرفتم

خوشبختانه نه! آنها در شهر خودمان هستند ولی در این چند روز 200 بار تماس گرفته‌اند. پدر و مادرم خیلی نگران هستند و مرتب زنگ می‌زنند. هر چه به آنها می‌گویم حالم خوب است حرفم را باور نمی‌کنند.چون ما را نمی‌بینند فکر می‌کنند الان وضعیت خوبی ندارم. دو روز پیش آنقدر تماس گرفتند خودم فکر کردم تب مالت گرفتم!

* بچه های دیگر هم در خانه قرنطینه هستند

کم و بیش با بچه های دیگه که مبتلا شده اند در تماس هستم. آنها هم در خانه قرنطینه هستند.

* مگر ما خانواده نداریم که به دروغ بگوییم

آنهایی که این حرف‌ها را زدند و گفتند ما دروغ گفتیم باید وجدان داشته باشند که ندارند. داشتن وجدان بد چیزی نیست. مگر ما خانواده نداریم که به دروغ بگوییم کرونا گرفته‌ایم؟ شاید خیلی‌ها برای اهدافشان از این کارها انجام بدهند ولی ما از این کارها بلد نیستیم. شما فکر کردید استقلال از پارس جنوبی می‌ترسد؟ بعد از بازی با سایپا در اینستاگرامم نوشتم که مثل کوه پشت سرمربی تیممان هستیم و قرار بود در بازی با پارس جنوبی تمام توانمان را بگذاریم.اینکه یک ویروس در بدن بازیکنان استقلال افتاده نباید دلیلی باشد که یک عده بگویند ما ترسیده‌ایم. اگر می‌خواستیم از این شلوغ کاری‌ها کنیم چرا 25 بازیکن تیم و کادر فنی به فرودگاه رفتند؟ خود من شبها موقع خوب مشکل دارم. بقیه هم همینطور.

 * یکسری از بچه‌ها حس بویایی خود را از دست داده‌اند

یکسری از بچه‌ها حس بویایی خود را از دست داده‌اند. خود من چند روز پیش تب و لرز داشتم.

 * شک نکنید در اهواز کرونا گرفته‌ایم

شک نکنید در اهواز کرونا گرفته‌ایم. شنیدم یکی از بازیکنان فولاد 2 بار تست داده و هر 2 بار تست او مثبت بوده.حتی یکی از آنها به بچه‌های تیم ما زنگ زد که من 2 بار در این مدت کرونا گرفته‌ام ولی نگران نباشید چیزی نمی‌شود!

 * انگار جان انسان ها برای یک عده ارزشی ندارد

وقتی چنین مسائلی می‌شنوم با خود می‌گویم یعنی جان انسان‌ها ارزشی ندارد؟ اینکه فقط لیگ برگزار شود چه ارزشی دارد؟ ما بازیکن هستیم ولی مثل برده‌ها به ما نگاه می‌کنند! ظاهرا هر اتفاقی بیفتد اصلا مهم نیست. وقتی بازیکنی کرونا دارد و اعلام نمی‌کند و به زمین می‌رود یعنی با جان 21  بازیکن درون زمین بازی می‌کند. چطور می‌شود فولادی‌ها در عرض 3 روز تست 11 بازیکن تیمشان مثبت اعلام شود؟ حتما چیزی بوده که تستشان مثبت اعلام شده. اگر فیفا این مسائل را بشنود هنگ می‌کند!

* اگر به جم می‌رفتیم یک تیم دیگر را به خطر می‌انداختیم

قرار است تست دوباره از ما بگیرند. 10 بار دیگر هم لازم باشد تست می‌دهم ولی یکی به من بگوید چرا بازیکنی که کرونا دارد باید جلوی استقلال بازی کند؟مگر ما انسان نیستیم؟ چطور ما قبل از بازی با پارس جنوبی اعلام خطر کردیم و گفتیم که ممکن است تیم حریف از ما کرونا بگیرد؟ ما کار انسانی کردیم وگرنه اگر به جم می‌رفتیم یک تیم دیگر را به خطر می‌انداختیم.

* مشخص نیست که کی از قرنطینه خارج شویم

فعلا که تازه وارد قرنطینه شده‌ایم. تا ببینیم چه می‌شود و کی از قرنطینه خارج می شویم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

جنایت وزیر خائن و تیم حکومتی در حق فوتبال و استقلال/ پوکر فساد و فاجعه ابتلا به کرونا!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار