مهدی عبدیان

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه نگرانی بابت افشاگری باشگاه پارس جنوبی جم ندارد، گفت: این خیلی بد است که با راستی آزمایی تست‌های کرونا، جان انسان‌ها را به خطر اندازیم.

   

به گزارش استقلال نیوز، مهدی عبدیان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با رادیو جوان، درباره اظهارات دیگر باشگاه ها علیه استقلال و اینکه گفته می شود مدیران استقلال کم سن و سال هستند، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

* اظهارات دیگر باشگاه ها علیه استقلال و اینکه گفته می شود مدیران استقلال کم سن و سال هستند؟

به کسی بی احترامی نکرده ایم. رعایت ادب بر همه واجب است. فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به هم بی احترامی کنیم و باعث آزردگی هواداران شویم. اتفاقاتی بابت کرونا افتاد که اکثر تیم ها راضی بودند لیگ لغو شود. بهترین روش هم این بود که تمام مدیران عامل را دعوت می کردند و نظرشان را می خواستند. هر تصمیمی می گرفتند، همه اطاعت می کردند. پروتکل هایی را گذاشتند که مسابقات انجام شود. اگر تیمی ۲۵ درصد از اعضایش کرونا داشته باشند، مسابقاتش لغو می شود.

* ادعای پارس جنوبی مبنی بر اینکه استقلالی ها درباره تست های کرونا دروغ می گویند؟

من هم می توانم بگویم شما دروغ می گویید. مگر هر کسی هر حرفی می زند مبنی بر واقعیت است؟ در هر کشوری یک قانون هست. قانون به ما می گوید روش این است. تا قبل از این بازی که بازیکنان ما کرونا نداشتند هیچکدام از این افراد نگفتند این آزمایشگاه را قبول نداریم. این بزرگترین تهمت است. یکسری مستقیم و یکسری غیر مستقیم اظهارنظر می کنند. مرجع تصمیم گیری این باشگاه ها نیستند بلکه فدراسیون و سازمان لیگ است.

* مدیران پارس جنوبی تهدید به افشاگری کرده اند؟

بگویند؛ عیبی ندارد. هرکسی می آید می گوید افشاگری می کنم ولی در انتها هیچکس چیزی نمی بیند. خوشبختانه مدیران استقلال پرونده اقتصادی و مالی ندارند. اگر سنشان (مدیران استقلال) هم کم است، ایرادی ندارد. اوایل انقلاب هم میانگین سنی فرماندهان جنگ بیش از ۲۷ - ۲۸ سال نبود. میانگین سنی بهترین بازیکنان لیگ ما که بیشترین افتخار را کسب کردند بین ۲۸ تا ۳۳ سال نبود! اینکه سن یک نفر کم باشد، بچه محسوب نمی شود! بابت بیماری کرونا مرجعی داریم یعنی ستاد ملی مبارزه با کرونا. اگر ستاد، این آزمایشگاه را قبول دارد، نیاز به بحث نیست. فکر می کنم دیروز هم برای تست ها راستی آزمایی کرده اند. این خیلی بد است که با جان آدم ها به خاطر فوتبال بازی کنیم. ما شاید قهرمان لیگ نشویم ولی شانس قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه آسیا را داریم. خدا خودش می داند که مدیران استقلال و کادر فنی تیم دنبال این چیزها نیست.

* مقصر اتفاقات رخ داده کیست و آیا می توان پرسپولیس را مقصر دانست؟

به پرسپولیس ارتباط ندارد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نباید از اول بازی ها را برگزار می کرد. پرسپولیس صدرنشین است. هرکسی دنبال حرف خودش است. یک تیم در حال سقوط است و می خواهد تیمش سقوط نکند. قرار نیست از حق تیمشان دفاع کنند ولی به تیم دیگری انگ بزنند و بی احترامی کنند. نصف این کشور طرفدار استقلال هستند. ما هم با احترام با بقیه صحبت می کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

جنایت وزیر خائن و تیم حکومتی در حق فوتبال و استقلال/ پوکر فساد و فاجعه ابتلا به کرونا!

مهدی عبدیان: انتقادم از وزارت ورزش به خاطر انتخاب‌ها بود؛ از بچگی استقلالی بودم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار