سعادتمند

احمد سعادتمند در گزارش ماهانه خود آخرین فعالیت های هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال را برای هواداران استقلال اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش ماهانه خود (خرداد و تیر 99) آخرین وضعیت آبی پوشان را تشریح کرد.

در ادامه صحبت های سعادتمند را می خوانید:

 

*مذاکرات با بهترین‌های استقلال را آغاز کردیم

با تلاشی که صورت گرفت بخش دیگری از پرداختی را به بازیکنان، کادر فنی، سرپرست و تیم پزشکی داشتیم و تا این لحظه 26 نفر از آنها طلب خود را دریافت کردند و نهایتا تا پنجشنبه تعدادی دیگری مطالبات خود را دریافت می‌کنند. امیدوارم در بحث قراردادها در موعد مقرر به تعهدات خود عمل کنیم تا تیم ما بدون مشکل به کار خود ادامه بدهد. بحث دیگر گفت و گوی اولیه با بهترین بازیکنان تیم در بحث تمدید قراردادها بوده که بعد از 2 هفته قرنطینه مجددا مذاکرات را آغاز می کنیم و تمام توان ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم.

*موافقت هیات وزیران را برای سند کمپ حجازی گرفتیم

ما گواهی بند «د» را برای کمپ مرحوم ناصر حجازی گرفتیم که از اداره کل مالکیت‌ها و دارایی‌ها و سرمایه وزارت اقتصاد و دارایی دریافت شده است و موفق شدیم برای کمپ حجازی، موافقت هیات وزیران برای واگذاری و صدور سند را در این یک ماه  گذشته نهایی کنیم. با یکی از سرمایه گذاران معتبر و چند سرمایه گذار دیگر تلاش می‌کنیم تا برای خاطر جمعی هواداران، کمپ حجازی به بازه زمانی یک سال و نیم تا 2 سال به یک کمپ استاندارد تبدیل کنیم.

* در تدارک اضافه کردن ورزشگاه امام رضا به سرمایه های استقلال هستیم

ما در بخش ورزشگاه مرغوبکار و کمپ ناصر حجازی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. همچنین در خصوص استادیوم امام رضا (ع) که از طریق شهرداری به ما واگذار شده است. برای تهاتر با یکی از زمین هایی که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است، می‌خواهیم آن را به دارایی های باشگاه اضافه کنیم. به طور قطع استادیوم مرغوبکار و کمپ حجازی دارد مراحل پایانی خودش را طی می‌کند و این مساله می‌تواند ما را در افزایش سرمایه و ورود به بورس به ما کمک کند.در این سه ما گذشته فاز به فاز فعالیت ها انجام شده است. نقشه های UTM تهیه شده است. گواهی بند «د» گرفته شده است و مصوبه هیات وزیران و حتی صورت جلسه تغییر و تحول مرغوب کار برای صدور سند به اداره کل ثبت و اسناد استان تهران ارسال شده است. چون ما دارایی خود را افزایش میدهیم، این مساله می تواند باشگاه را برای سرمایه گذاری اقتصادی کلان دیگر و مشارکت بنگاه های اقتصادی به ما کمک کند.

*موزه استقلال در تهران راه اندازی می‌شود

ما حدود دو هفته پیش یک جلسه بسیار خوب با یکی از مدیران ارشد یک مجموعه هلدینگ اقتصادی برگزار کردیم و قرار شد که در فضاهای مشترک بتوانیم اقدامات خوبی برای باشگاه و شرکت مقابل انجام دهیم. یکی از موضوعاتی که به تصویب رسید و پیش نویس آن تهیه شده است و فکر می کنم تا دو روز آینده تفاهم نامه اش امضا شود، بحث راه اندازی قطعی موزه استقلال در یکی از بهترین نقاط شهر تهران است. دوستان  می گویند تاریخ ندهید اما من تاریخ را می گویم چون خودم را موظف می کنم کاری که انجام می دهم توسط خودم و همکاران خودم و زیرمجموعه باشگاه، با تلاش بیشتر و سرعت بیشتر نهایی شود. 

* تا شنبه قرارداد موزه استقلال امضا می‌شود

تلاش ما این است در  گزارش بعدی بتوانیم این موزه را که تالار افتخارات باشگاه است را ارائه دهیم و در این موزه بنا داریم مراسم های زیادی را در آنجا برگزار کنیم، به طور مثال مراسم هایی که مربوط به بازیکنان ما در رده های مختلف در تیم بزرگسالان است. حتی در بخش واگذاری به خیلی از مراسم هایی که هواداران ما می خواهند برگزار کنند، میتوانیم این فرصت را بدهیم. امیدوارم این وضعیت  کرونا از کشور خارج شود تا این موزه را چه در بخش فرهنگی و اقتصادی و چه در بخش ورود هوادار به موزه، در بهترین نقطه تهران و در مجلل ترین ساختمان های تهران راه اندازی کنیم. اتفاقات اولیه و مذاکرات نهایی با مدیران ارشد و پیش نویس تفاهم نامه آماده شده است و امیدوارم تا شنبه بتوانیم این قرارداد را نهایی کنیم و شروع به  چیدمان و طراحی این موزه کنیم.

*قرارداد با شرکت های بزرگ نقطه عطفی برای استقلال است

سعادتمند تصریح کرد:اگر چه ما در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداریم اما با تلاش دوستانم در بخش معاونت اقتصادی و دیگر دوستان باشگاه، توانستیم جلسات بسیار خوبی با مدیران اول شرکت های بزرگ اقتصادی کشور داشتیم که پیش نویس قرارداد در این چند مذاکره آماده شده است و این قراردادها می تواند کمک بسیار شایانی به استقلال  کند که ما درآمد آن را در بخش های مختلف به ویژه در رده های پایه و توسعه های زیرساخت خود هزینه خواهیم کرد. فکر می کنم این قراردادها نقطه عطفی برای آینده استقلال باشد.امیدوارم با نظارت دستگاه های نظارتی و حمایت هواداران این قرارداد ها بتواند کمک بسیار بزرگی برای تامین منابع باشگاه استقلال کند. رونمایی از این قراردادها به زودی صورت میگیرد و می تواند برای باشگاه مثمر ثمر باشد.

* اگرچه 2-3 بار به دادسرا احضار شدم ولی مشکل کارگزار قبلی در حال حل شدن است

بحث دیگر برای ترمیم و تقویت هیات مدیره آقایان زبده و عبدیان به ما اضافه شدند. از زحمات منزوی هم تشکر می کنم. برنامه های هیات مدیره به سمت کارهای اقتصادی بیشتر رفته و روز گذشته همقسم شدیم مشکلات باشگاه را حل کنیم.یکی از موارد دیگر که دغدغه باشگاه بود موضوع کارگزار قبلی و جدید بود که خوشبختانه با جلسات متعددی که داشتیم قرارداد در شرف اقاله نهایی است. خلیل زاده هم در این بخش زحمت کشید و قرار است صورتجلسه نهایی را در خصوص اقاله قرارداد تقدیم به دادسرا کنیم تا کارگزار جدید روی پرداخت ها با فراغ بال کار کند.اگر چه در یک ماه گذشته 2-3 بار به دادسرا احضار شدیم ولی برای موفقیت استقلال هر کاری انجام می دهیم و خوشحالم برای موفقیت استقلال و هدفمان هر کاری می کنم.

* می‌خواستیم از اپلیکیشن باشگاه رونمایی کنیم اما کرونا اجازه نداد

بنا داشتیم امروز اپلیکیشن باشگاه را افتتاح کنیم و از آن با حضور همه ورزشکاران، خانواده هایشان، رسانه ها و... رونمایی کنیم و حتی مذاکرات متعددی برای پخش مراسم انجام دادیم اما ویروس کرونا و همچنین درگیری بازیکنان استقلال بابت این ویروس مجبور هستیم این رونمایی را به صورت آنلاین انجام بدهیم. این اپلیکیشن می‌تواند خیلی به باشگاه کمک کند و هوادار می‌تواند از قابلیت این اپلیکیشن استفاده کند.

*استخر مجموعه انقلاب تا پاییز در اختیار استقلال است

بر اساس مذاکراتی که با هلدینگ مجموعه انقلاب داشتیم استخر چهارفصل این مجموعه را تا پایان پاییز در اختیار گرفتیم. امیدوارم هر چه سریعتر تمرینات شروع شود تا چمن، سالن بدنسازی و ... در اختیار بازیکنان قرار بگیرد.اگر چه همه این امکانات رایگان است اما هیچکدام از این فضاها برای خود ما نیست. امیدوارم با کمک شما هواداران فضایی را تامین کنیم که به خود مجموعه استقلال تعلق داشته باشد.

*در مورد بویان و شفر خطری ما را تهدید نمی‌کند

برای بویان هر 3 فرصتی که به ما داده شد گذشته است و قسمت اعظم مطالبات وی از طریق فیفا پرداخت می‌شود، خطری هم ما را تهدید نمی‌کند، حتی اگر جرایمی در نظر گرفته شود به محض پرداخت پول مشکل حل خواهد شد. در مورد شفر هم دفاعیات خود را ارسال کردیم. روز گذشته هم جلسه کمیته انضباطی فیفا تشکیل شده و ما منتظر آرای فیفا هستیم اگر چه در هر 2 پرونده رقم سنگینی را باید پرداخت کنیم.

* دلیلی ندارد بخواهیم تمارض کنیم، استقلالی شرف دارد

اتفاقاتی که در این 2-3 روز افتاده برای ما قابل هضم نیست چون استقلالی دروغ نمی‌گوید و شرف دارد. در قاره کهن استقلالی افتخار دارد و باشگاه استقلال جزو پرافتخارترین ها است. دلیلی ندارد ما بخواهیم تمارضی داشته باشیم و این تمارض از استقلال طی 75 سال گذشته دیده نشده، بنابرین دوستان خودشان را به آب و آتش نزنند. ما مردانه همیشه آماده مسابقه بوده و هستیم و تمام تلاشمان برای کسب ستاره سوم در آینده نزدیک است. مهمتر از همه چیز سلامتی بازیکنان ما و تیم های دیگر است. برای خانواده ورزشکارانمان آرزوی سلامتی می کنم.

 

برای دیدن ویدیو صحبت های احمد سعادتمند کلیک کنید 

 

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

گزارش ماهانه (اردیبهشت و خرداد 99) مدیریت باشگاه استقلال/ سرمایه‌های استقلال را ارزان نخواهیم فروخت!

گزارش ماهانه (فروردین و اردیبهشت 99) مدیریت باشگاه استقلال/ از وعده ماندن خارجی ها تا ساخت استقلال رویایی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار