ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در سالهای گذشته مدیران به جای سرمایه سازی برای استقلال جیب خود را پُر کرده و با وجود چنین آدم های کوچکی استقلال نیز کوچک شده است.

                                                 

 به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم، در خصوص شرایط مدیریتی استقلال و وضعیت این روزهای این باشگاه، واکنش هواداران به مصاحبه محمود فکری و ...، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

 * استقلال مقابل تراکتور می توانست برنده باشد

قبلا گفته بودم شروع لیگ برتر با شرایط شیوع ویروس کرونا آسیب پذیر خواهد بود و دیدیم که عدم آمادگی باعث آسیب دیدگی برای بازیکنان تیم‌ها شد. امروز شدت شیوع ویروس کرونا بیشتر هم شده است.استقلال به لحاظ فنی با وجود مشکلات، ناآرامی‌ها و حواشی مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست برنده باشد. انتظار نداشتم استقلال با وجود حاشیه‌هایی که داشت، برابر تراکتور بهتر بازی کند. امیدوارم در ادامه راه، حاشیه‌ها کمتر شود تا استقلال سهمیه آسیا را کسب کند و قهرمان جام حذفی شود و به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

 * اگر مجیدی را با برنامه آورده‌اند باید حمایت کنند

فرهاد سرمایه باشگاه است. اگر او را با برنامه آورده‌اند باید حمایت کنند و همه اجازه دهیم به کارش ادامه دهد. اگر قرار است صرفا فضا را به نفع خودمان تغییر دهیم، سرمایه‌سوزی کرده‌ایم. فرهاد باید کارش را در استقلال انجام دهد و در حد توان و بضاعتش تلاش کند. البته باید ببینیم فرایند کسب سهمیه و جام حذفی برای او چطور می‌رود و چقدر در آینده او تاثیر خواهد داشت. از طرفی، باید دید استراتژی مدیران چیست و آیا واقعا دوست دارند سرمایه‌گذاری کنند و به مجیدی جوان فرصت دهند یا خیر.

 * هواداران استقلال در سال‌های اخیر خیلی اذیت شده‌اند

هواداران استقلال در سال‌های اخیر خیلی اذیت شده‌اند و باید تدبیری بیندیشند که فصل بعد این تیم قهرمان شود. مدیران باشگاه باید جدی‌تر از گذشته برنامه داشته باشند و تصمیم بگیرند. در سال‌های اخیر، مدیران با شعار خدمت به مردم آمدند، اما به خودشان خدمت کردند و این مسئله چیزی به استقلال اضافه نکرد. امیدوارم مدیران جدید که با شعار نجات استقلال آمده‌اند، تصمیمات جدی‌تری بگیرند، چرا که هواداران خیلی اذیت شده‌اند. استقلال به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب مدیران، از ریل اصلی خارج شده است و امیدوارم احمد سعادتمند بتواند تیم را به ریل اصلی بازگرداند.

 * ایراد به انتصاب‌ها را از شخص وزیر ورزش و جوانان می‌بینم

ایراد به انتصاب‌ها را از شخص وزیر ورزش و جوانان می‌بینم. وقتی انتصاب‌ها بیش از اندازه باشند، مشکل به راس هرم یعنی وزیر بازمی‌گردد چون او رئیس مجمع باشگاه است. انتخاب‌های وزیر در استقلال غلط بوده و عدم ثبات را بوجود آورده است. کسانی به استقلال آمده‌اند که در شأن نام استقلال نبوده‌اند و هوادار به خاطر عدم مدیریت نگران شده است. مدیر استقلال باید بزرگ فکر کند. کار بزرگ نیاز به افکار بزرگ دارد. در استقلال آدم‌های بزرگ نداشتیم و همه دنبال منافع خودشان بودند.

  * آدم‌های کوچک، استقلال را کوچک کردند

هوادار استقلال چه گناهی کرده که باید هر سال شاهد مشکلات مدیریتی باشد؟  آدم‌های کوچک، استقلال را کوچک کردند. اینها نشات گرفته از انتخاب‌های غلط وزیر ورزش است.

   *  وزیر ورزش با رفتارش باعث ناراحتی هواداران شده است

اگر انتخاب‌های وزیر درست بود، کسی نمی‌گفت وزیر ورزش از تیم خاصی حمایت می‌کند. ایرادی نمی‌بینم که هر فرد حقیقی و حقوقی طرفدار تیمی باشد و نباید خرده گرفت، اما با رفتارشان باعث جریحه‌دار شدن احساسات هواداران شدند. این اشتباهات باعث شده که بگویند که حمایت‌ها به سمت تیم خاص و تصمیمات غلط علیه استقلال بوده است. چرا باید انتخاب و انتصاب‌ها در استقلال بدون مطالعه باشد؟ مگر استقلال باشگاه کوچکی است؟ مردم حق دارند فکرهای مختلفی کنند و درباره وزیر نظر بدهند. انتخاب‌های شما باعث کوچک شدن استقلال شد. آمدن و رفتن‌ها باعث آسیب به مجموعه استقلال شده است.

اخبار باشگاه استقلال

                         


 مطالب مرتبط:

ستار همدانی: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی ساده نیست؛ به جای قهرمانی باید به فکر جان مردم باشیم

آغاز به کار رسمی سرپرست جدید باشگاه استقلال/ علی فتح الله زاده قول ستاره سوم را داد

ستار همدانی: خودم را در حد معاون اقتصادی استقلال نمی‌دانم؛ بدون پست و مقام هم این تیم را دوست دارم

ستار همدانی: استراماچونی تیم را رها نکرده است؛ میلیچ عذرخواهی کرد و برگشت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ سعید رمضانی سرپرست شد؛ استقلال مثل همیشه نقل و انتقالات را می بازد؟

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ عذرخواهی میلیچ و بازگشت به تمرینات!

ستار همدانی: امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم؛ استقلال در مسیر خوبی قرار دارد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ استراماچونی گفت می خواهم برگردم؛ هیات مدیره حضور مربی ایرانی را منتفی کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار