سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به زودی با دو شرکت جدید دو قرارداد مالی خوب خواهیم بست تا منافع اقتصادی باشگاه استقلال را تامین کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگویی در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال و شرایط این باشگاه، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید

  

* در گرمای آبادان بازی را به خوبی مدیریت کردیم

با توجه به اینکه در دیدار گذشته پنج یا شش بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم و البته در گرمای شدید آبادان نیز به میدان می‌رفتیم، بازی به خوبی مدیریت شد و با یک برنامه خیلی خوب توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.ما به این سه امتیاز احتیاج زیادی داشتیم و اکنون با یک بازی کمتر نگاه‌مان به بالای جدول است. جا دارد از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم. امیدوارم بازی با نساجی و پارس جنوبی جم به سود استقلال تمام شود و پس از آن با یک نمایش خوب مقابل سپاهان با توجه به انگیزه زیادی که داریم، بتوانیم حضورمان را در بالای جدول قطعی کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را به دست بیاوریم.

* هواداران خواهان قهرمانی در جام حذفی یا لیگ قهرمانان هستند

با توجه به اینکه هنوز امید زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سال آینده و البته موفقیت در جام باشگاه‌ها آسیا در قطر داریم باید به بهترین نحو تیم را مهیای حضور در مسابقات کنیم. جدا از آن تمرکز خاصی روی جام حذفی خواهیم داشت تا هوادارانی که منتظر یک جام هستند را بیش از این تشنه نگه نداریم و بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم. ما باید به بهترین نحو کارهای پشتیبانی را انجام دهیم و تمرینات لازم را پشت سر بگذاریم تا با انگیزه بالا در جام حذفی نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

* برنامه های خود را برای لیگ قهرمانان طراحی کرده ایم

از روز گذشته که ایمیل و نامه سازمان لیگ را دریافت کردیم، برنامه‌ها و تلاش‌ها را کلید زدیم تا با بهترین شرایط راهی قطر شویم. کار برای تیم در چنین شرایطی سخت خواهد بود و لازم است تا تدابیر لازم اندیشیده شود. از روز گذشته نیز مکاتبات خودمان را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم با پشتیبانی لازم تیم را به قطر بفرستیم.

* به زودی دو قرارداد جدید مالی با دو شرکت بسته خواهد شد

من خوب هستم و انگیزه‌ام هم دو برابر شده است. در یک هفته گذشته دو بار تست کرونا دادم که هر دو بار نیز منفی بود. البته من به دوستان می‌گفتم حیف شد که بازیکنان کرونا گرفتند اما من مبتلا نشدم. به هر شکل امیدوارم این بیماری هر چه زودتر رفع شود تا بیش از این جان مردم به خطر نیفتد.من امروز در باشگاه حاضر شدم و طی هفته گذشته هم چند مذاکره خوب اقتصادی داشته‌ام. قرار است طی فردا و پس فردا دو قرارداد خوب اقتصادی که منافع باشگاه را تامین می‌کند منعقد شود تا از این طریق باشگاه به منفعت خوب اقتصادی دست پیدا کند.

* حضور استقلال می‌تواند به لیگ فوتسال کمک کند

در مورد حضور استقلال در لیگ فوتسال باید بگویم که مددی به عنوان نماینده و معاون استقلال در جلسه امروز حضور داشت و گویا چند عضو هیئت رییسه در این جلسه غایب بودند اما در نهایت دبیر کل فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رییسه موافق حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال هستند. اعتقاد ما این است که حضور استقلال می‌تواند به لیگ فوتسال کمک کند. به هر حال مقرر شده تا هفته آینده در این خصوص اطلاع‌رسانی شود و به محض نهایی شدن این موضوع کارمان را در فوتسال آغاز خواهیم کرد.

* با پرداخت طلب بویان مشکل محرومیت استقلال حل خواهد شد

در تلاش هستیم تا طلب بویان را هر چه زودتر پرداخت کنیم و به واسطه این کار، به صورت خودکار مشکل حل می‌شود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست؛ با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت

احمد سعادتمند: با تیم امید بازی کنیم شرفمان را نمی فروشیم؛ آقایان سکوت کنند و در مورد تیم خودشان صحبت کنند

احمد سعادتمند: برای دفاع از منافع استقلال به فیفا شکایت خواهیم کرد؛ با سپاهان و تراکتور که بازی نداشتیم که نخواهیم بازی کنیم 

اعتراض سعادتمند به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در پرواز اهواز/ بلیت‌های خریداری شده ما را فروخته اند!

احمد سعادتمند: روزانه مبلغ 40 میلیون از برند باشگاه سود می برند؛ نمی خواهند استقلال نفس بکشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار