مجید نامجومطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با نساجی گفت: ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم ولی بعد از گل نساجی تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت.

   

 به گزارش استقلال نیوز، به دلیل عدم حضور فرهاد مجیدی، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلالدر نشست خبری پس از دیدار با نساجی قائمشهر حضور یافت و در خصوص این بازی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* گلی که خوردیم هر 20 سال اتفاق می افتد

طبق برنامه مجیدی خوب وارد بازی شدیم و گل زدیم ولی با یک شوت غافلگیرانه و گلی که هر 20 سال اتفاق می‌افتد از نظر روحی و روانی به هم ریختیم.

* فوتبال بی رحم است

ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم، قانون فوتبال همین است چون این رشته رحم ندارد. ما 2 امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم و اگر این بازی را می‌بردیم شرایطمان بهتر می‌شد و همه چیز به نفع ما می‌شد. زیبایی فوتبال به همین مسائل است.

* به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم

به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم، در نیمه اول غفوری با وجود مصدومیت شروع خوبی در نیمه دوم داشت. این نشان می‌دهد بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند ولی امیدواریم در بازی‌های آتی نتیجه لازم را بگیریم.

* امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد

یکی دو صحنه مشکوک در این صحنه وجود داشت ولی امیدوارم تصمیم داور درست بوده باشد. آن صحنه که در دقایق آخر روی مطهری اتفاق افتاد می‌توانست یک پنالتی باشد و امیدوارم داور در آن صحنه قضاوت درستی کرده باشد.

*بعد از گل نساجی تمرکزمان به هم ریخت

در خصوص عدم هماهنگی استقلال نظر من برعکس شما است. ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم ولی بعد از گل نساجی تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت. مگر در یک مسابقه چند موقعیت باید به دست بیاید؟ ما خیلی موقعیت داشتیم ولی در استفاده از موقعیت‌ها بد عمل کردیم. امیدوارم در بازی آتی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

کاش اجازه بدهند شجاعیان به تیم ما اضافه شود

متاسفانه هنوز موفق نشدیم داریوش شجاعیان را به لیست اضافه کنیم. با این شرایط سخت بازی‌ها را برگزار می‌کنیم و امیدوارم در این زمینه مساعدت شود. ما یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داریم و ای کاش اجازه بدهند شجاعیان به جای بازیکن آزاد به تیم ما اضافه شود.

زمانی که او را از لیست خارج کردند مسئولان باشگاه فکر نمی‌کردند کرونا بازی‌ها را تعطیل کند و این بازیکن به بازی‌ها برسد. سازمان لیگ در این شرایط باید به تیم‌ها کمک کند و با آنها همکاری لازم را داشته باشد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و ما بتوانیم از شجاعیان در ادامه راه استفاده کنیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ شلیک 40 متری، غافلگیری.. و تیم بی برنامه فرهاد مجیدی!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ مجید نامجومطلق: نیاز مبرم به 3 امتیاز دیدار با نساجی داریم؛ حرکت دانشگر بی احترامی به استقلال بود

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار