شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظرم یکسری بازیکن در استقلال حضور دارند که از تمرین و بازی در این تیم فقط لذت می‌برند در حالیکه استقلال بازیکنانی می‌خواهد که قدرت و روحیه برتری‌طلبی خود را به تیم تزریق کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل نساجی مازندران،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* عملکرد استقلال مقابل نساجی و تساوی مقابل این تیم؟

استقلال شروع خوبی در این مسابقه داشت و در نیمه اول قبل از دریافت گل فوتبال خوبی بازی کرد. هم مالکیت در اختیار این تیم بود و هم می‌شد بعد از پنالتی گل‌های بعدی را هم بزنند.‌ از حسینی بعید بود در آن شرایط چنین گلی را از آن فاصله دریافت کند. وقتی تیمی چنین گلی در خانه خودش دریافت می‌‌کند طبیعتاً از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد و بعد از گل دقیقاً این اتفاق افتاد. نساجی انگیزه بیشتری برای این مسابقه داشت و در بعضی از صحنه‌ها خطرناک ظاهر شد. طبیعتاً وقتی فاصله امتیازات در جدول با پرسپولیس بیشتر شده است استقلال انگیزه‌اش را از دست داده و به نظرم شرایط به شکلی است که استقلال دوست دارد هرچه سریع‌تر این لیگ به پایان برسد. فرهاد مجیدی در دوران فوتبالش بسیار باهوش بود و حالا هم باید باهوش عمل کند و به فکر فصل آینده باشد. به نظر من استقلال نفراتی می‌خواهد که در حد و نام این تیم باشند و از حالا باید تیمی در خور نام استقلال برای فصل بعدی بسته شود.

* آیا به نظرتان وزن تیم استقلال پایین نیامده است؟

بازیکنانی در تیم استقلال بازی می‌کنند که حقیقتاً هنوز درک نکرده‌اند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند. به نظرم یکسری بازیکن در استقلال حضور دارند که از تمرین و بازی در این تیم فقط لذت می‌برند در حالیکه استقلال بازیکنانی می‌خواهد که از تمرین کردن یا بازی کردن در این تیم لذت نبرند بلکه قدرت و روحیه برتری‌طلبی خود را به تیم تزریق کنند. یکسری از بازیکنان لقب بازیکن استقلال را گرفتند اما عملاً خروجی در حد تیم ندارند. این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ در رده ملی دارد که در هر مسابقه در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. صادقانه بگویم خوشحال شدم که هواداران در بازی با نساجی در ورزشگاه آزادی حضور نداشتند چون واقعاً اگر در استادیوم بودند اذیت می‌شدند.

* استقلال شانس نایب قهرمانی را هم نسبت به هفته‌های قبل برای خود کمتر می‌بیند؟

نایب قهرمانی به درد استقلال نمی‌خورد. هواداران همیشه بهترین را می‌خواهند و دوست دارند تیم‌شان قهرمان شود. معمولاً استقلال در بدترین شرایط سهمیه آسیا را می‌گیرد اما این تیم باید برای فصل آینده شاکله‌ای داشته باشد که از روز اول برای قهرمانی بجنگد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ شلیک 40 متری، غافلگیری.. و تیم بی برنامه فرهاد مجیدی!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار