فرشید باقری

هافبک دفاعی استقلال گفت: کسانی که از تاکتیک استقلال انتقاد میکنند یا بازی های ما را ندیده اند، یا از فوتبال سردر نمی آورند و یا با استقلال مجیدی مشکل دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال در گفت وگویی، در خصوص انتقادهای که از کادر فنی استقلال می شود و همچنین شرایط این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* منتقدان مجیدی از فوتبال سردر نمی آورند

متاسفانه شنیده ام عده ای می گویند استقلال مجیدی تاکتیکی ندارد، کسانی که چنین حرفی می زنند یا بازی های ما را ندیده اند، یا از فوتبال سردر نمی آورند و یا با استقلال مجیدی مشکل دارند. حرف هایی که در این باره زده می شود درست نیست

* مقابل نساجی در نیمه نخست 4 موقعیت گل داشتیم

تیم ما در همین بازی با نساجی در همان نیمه اول حداقل 4 موقعیت صد در صد گلزنی داشت، از عمق و کناره ها موقعیت خلق کردیم فکر می کنم برای بازی برنامه داشتیم ولی متاسفانه موقعیت های ما  گل نشد و همین مساله باعث شد انتقادها روی تیم ما زیاد شود.

 * آقا فرهاد واقعا شرایط سختی دارد

آقا فرهاد واقعا شرایط سختی دارد. ما در هر بازی تعداد زیادی از بازیکنان مان را در اختیار نداریم و خودتان می دانید او مجبور است در هر بازی از چند بازیکن جوانان و امید روی نیمکت و حتی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند.

 * ما هم به عنوان بازیکن پشت آقا فرهاد هستیم

شاید کسی نداند ولی آقا فرهاد همیشه می گوید هرچه دارد از استقلال است و به خاطر این تیم حاضر است هر فشاری را تحمل کند. ما هم به عنوان بازیکن پشت آقا فرهاد هستیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه با نتایج مان این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

 * ما را به جایی رسانده اند که باید برای سهمیه تلاش کنیم

آقای مجیدی در اظهار نظرهای خود گفته که سهمیه آسیایی می گیریم و ما حتما این وعده را عملی می کنیم. البته برای تیم بزرگی مثل استقلال که در سال های قبل برای قهرمانی تلاش می کرد جنگیدن برای سهمیه زشت است اما ما را به جایی رسانده اند که باید برای سهمیه تلاش کنیم و مطمئن باشید این اتفاق رخ می دهد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: تا پایان لیگ من و هیئت مدیره از کادر فنی مجیدی حمایت می‌کنیم؛ نوید شادی را به خانواده‌های استقلالی می دهیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار