نامجو مطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان گفت: یکی از بهترین های بازی های استقلال در این فصل را مقابل سپاهان انجام دادیم و بخاطر زحمات بازیکنان از آنها تشکر می کنم.

     

 به گزارش استقلال نیوز، نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اصفهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * داور می‌توانست به رضاوند کارت قرمز ندهد

بازی سخت و حساسی برای هر دو تیم بود و سه امتیاز می‌توانست به شرایط آنها در جدول کمک کند. فوتبال را خوب شروع کردیم و تا زمانی که 10 نفره نشده بودیم، توپ و زمین در اختیار استقلال بود. بازی بسته‌ای را هر دو تیم انجام دادند. هدف اول سپاهان در نیمه اول گل نخوردن بود. ما در بدترین زمان 10نفره شدیم. درباره اخراج آرش رضاوند نمی‌خواهم صحبت کنم، اما داور می‌توانست کارت قرمز ندهد. این صحنه را به کارشناسان داوری می‌سپارم. در دقایق دیگر بازی قضاوت بدون اشتباهی از بیژن حیدری شاهد بودیم.

 * سه بازی حساس و فینال گونه داریم

پس از اخراج، نبض بازی در اختیار سپاهان قرار گرفت، اما نیمه دوم با توجه به اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم، با توجه به تلاش سپاهان برای بازی هوایی، محمد دانشگر را به زمین فرستادیم تا توپ دوم را در اختیار داشته باشیم. جلوی سپاهان تیمی 10 نفره شود، مشکل ساز خواهد شد که با تلاش و کوشش بچه‌ها توانستیم شرایط را به سود خودمان حفظ کنیم. این سه امتیاز از نظر روحی - روانی توانست به ما کمک کند و امیدوارم در دیدارهای بعدی با تمرکز بازی کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و سه بازی حساس و فینال گونه داریم.

 * یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های استقلال بود

تشکر ویژه از بازیکنانم دارم که با وجود 10 نفره شدن، تلاش زیادی کردند. سپاهانی‌ها بازیکنان بلند قامت زیادی داشتند و تیم ما را به عقب بردند، آن هم در شرایطی که دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد. بازیکنی که اخراج می‌شود و تیم را 10 نفره می‌کند، بازیکنان دیگر باید فشار مضاعفی را تحمل کنند. دوندگی بازیکنان زیاد بود و توانستیم توپ دوم را کنترل کنیم. جا دارد از بازیکنانی که 90 دقیقه بازی کردند و چه بازیکنانی که تعویضی وارد زمین شدند، وظایف‌شان را به نحو احسن انجام دادند. یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های استقلال بود.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

 هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ مجید نامجومطلق: سه امتیاز دیدار با سپاهان را می خواهیم؛ کاش می توانستیم از شجاعیان استفاده کنیم

داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و سپاهان!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال در گرمای جنوب به رده دوم رسید؛ آبی‌ها در جم به سهمیه امیدوار شدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار