آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نورافکن بزرگ شده استقلال است اما رفتارش اصلا قشنگ نیست او بداند مردم هیچگاه فراموش نخواهند کرد چه اتفاقی افتاده است.

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد پیروزی استقلال مقابل سپاهان و اخراجش در این بازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* کارت دوم من اشتباه بود 

کارت اولم مشکلی نداشت اما روی صحنه دوم نه موقعیت خطرناکی بود و نه به شکلی بازیکن حریف را زدم که بخواهد حرکتم خطرناک باشد.

 * شلوغ بازی سپاهانی ها باعث اخراجم شد

فوتبال است و برخوردها وجود دارد و نمی‌توانید آرام بازی کنید. در صحنه اخراج، بیژن حیدری نمی‌خواست کارت بدهد، بازیکنان سپاهان شلوغ کردند و ایشان نیز تحت تاثیر قرار گرفت. وقتی داور کارت قرمز نشان داد، باور نمی‌کردم چون خود داور به بازیکنان سپاهان گفت شلوغ نکنید و آنها را از خودش دور می‌کرد اما وقتی بازیکنان حریف سر او ریختند، دیدم که کارت قرمز نشان داد.

 * نورافکن بداند مردم یادشان می‌ماند چه اتفاقاتی افتاده است

کاری به نورافکن ندارم اما فوتبال می‌آید و می‌رود و احترام می‌ماند. فردا روزی مردم یادشان می‌ماند چه اتفاقاتی افتاده است. احترام به بزرگتر در فوتبال اهمیت زیادی دارد. خود من وقتی مقابل کاپیتان‌های سابقم یعنی سعید عزتی در نفت تهران و روزبه شاه‌علی‌دوست در سایپا بازی می‌کنم احترام آنها را نگه می‌دارم.

 * نورافکن بزرگ شده استقلال است اما رفتارش قشنگ نیست

این رفتارها قشنگ نیست، آن هم برای بازیکنی که بزرگ شده تیم استقلال بوده است. همه می‌دانیم وریا غفوری آدمی نیست که به کسی توهین کند.  شلوغ کردن‌های نورافکن در بازی الکی بود و باعث می‌شد جریان بازی عوض شود. سر کارت قرمز من بلافاصله از جای خودش بلند شد.

 * باید خیلی زود برد مقابل سپاهان را فراموش کنیم

به قول شما برد 6 امتیازی بود و به این پیروزی نیاز داشتیم، البته باید خیلی زود این برد را فراموش کنیم، چون بازی مهمی با شهر خودرو دارین و امیدواریم در این دیدار نتیجه بگیریم و در ادامه در جام حذفی موفق عمل کنیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار