قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر بازی های این دو هفته پایانی را نگاه کرده باشید تیم استقلال کیفیت بالاتری در برابر سایر تیم های لیگ برتری دارد و این نشان از تلاش کادرفنی و بازیکنان است. 

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در مورد پیروزی استقلال مقابل سپاهان و وضعیت این تیم در پایان فصل، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان استقلال برای این پیروزی زحمت زیادی کشیدند

بازیکنان استقلال واقعا برای این پیروزی زحمت کشیدند و جای تبریک دارد، آن هم در شرایطی که بیش از 45 دقیقه 10 نفره بازی کردند. اجازه دهید وارد بحث فنی نشویم، چون برد ارزشمندی بود و به کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم.

* کیفیت استقلال بین تیم های لیگ بالاتر است

درست است که استقلالی هستم اما صادقانه می‌گویم که کیفیت استقلال از تیم‌هایی که برای سهمیه آسیا می‌جنگند، بالاتر است. فوتبالِ تیم‌ها را در هفته‌های اخیر دیده‌ام و کیفیت استقلال به مراتب بالاتر از سایر تیم‌های دیگر است. امیدوارم این تیم سهمیه آسیا را کسب کند و در جام حذفی قهرمان شود. جام حذفی شرایط متفاوتی با لیگ دارد و استقلالی‌ها باید با هوش‌تر بازی کنند. قهرمانی در جام حذفی با کیفیتی که ارائه می‌کنند، دور از دسترس نیست.

 * تیم های شکست خورده دنبال بهانه تراشی نباشند

استقلال تیم بزرگی است و مثل تیم‌های دیگر نیست که در باد این پیروزی بخوابد. بازیکنان استقلال این فصل به خاطر مسائل بیرونی خیلی تحت فشار بودند و روی عملکردشان تأثیر گذاشته بود. قضاوت‌های نادرستی در خصوص بازیکنان انجام شد، اما آنها بازیکنان با کیفیت و خوبی هستند. امروز مُد شده که هر تیمی ببازد، بگویند کمتر از تیم‌های دیگر خرج کرده اما اینها بهانه‌تراشی است. فوتبال یک فن است و بر اساس آن نتیجه کسب می‌شود. بازی‌های روز گذشته و امروز را دیدم و فن استقلال نسبت به تیم‌های دیگر بالاتر است.

 * امیدوارم روزی برسد که منطق را جایگزین تعصب بی‌جا کنیم

امیدوارم روزی برسد که منطق را جایگزین تعصب بی‌جا کنیم. وقتی منطقی نگاه کنیم، ضعف‌ها شناسایی می‌شوند و می‌توانیم آنها را برطرف کنیم. در فوتبال ایران به دلیل اینکه منطقی به قضایا نگاه نمی‌کنند، مشکلات را نمی‌بینند. مسائلی که اتفاق می‌افتد، فقط وقت تلف کردن و در جا زدن است. نظر من به عنوان کارشناس فوتبال باید با آدم عادی فرق کند. من بر اساس منطق صحبت می‌کنم و اینطور نیست که صبح از استقلال انتقاد کنم و بعداز ظهر در بغل مدیرعامل باشگاه عکس بگیرم. استقلال باید مشکلاتش را خودش پیدا کند و بر اساس رفع آن نتیجه بگیرد.

  

اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار