ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شور و هیجان در دربی بدون تماشاگر وجود ندارد، اما نبود هواداران باعث خواهد شد کیفیت فنی دو تیم بالا باشد.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* دربی 92؟

فکر می کنم بعد از قرعه کشی، خیلی ها دوست داشتند دربی در فینال اتفاق می افتاد. حساسیت بیشتری پیدا می کرد و پرهیجان و جذاب تر می شد اما به هر حال این بازی در مرحله نیمه نهایی هم جذاب خواهد بود و امیدوارم علاقه مندان به فوتبال شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشند. استقلال برابر سپاهان عالی بازی کرد، منطقی بودند و توانستند در غیاب ۳ بازیکن تاثیرگذار خود به پیروزی برسند. اگر آبی پوشان بتوانند شاکله تیمی خود را حفظ کرده و مصدومان هم به دربی ۹۲ برسند مطمئنا شاهد یک بازی جذاب خواهیم بود.

* شانس کدامیک از دو تیم برای صعود به فینال جام حذفی بیشتر است؟

استقلال در شرایط آرمانی به سر می برد. انگیزه های این تیم بالاست اما در نقطه مقابل پرسپولیس در بازیهای آخر انگیزه لازم را ندارد زیرا تیمش قهرمان شده. بنابراین فکر می کنم استقلال با انگیزه بالایی که دارد می تواند برنده این بازی باشد.

* نبود هواداران دو تیم در این دیدار حساس؟

در شرایط خاصی قرار داریم و هواداران نمی توانند به ورزشگاه بیایند. زیبایی فوتبال به حضور تماشاچیان است اما اعتقاد دارم نبود تماشاگران باعث خواهد شد کیفیت فنی دو تیم بالا برود زیرا فشار هواداران در ورزشگاه وجود ندارد و آنها از لحاظ روحی و روانی آرامش بهتری دارند.

* صحبت های افشین پیروانی پس از قرعه کشی مرحله نیمه هایی؟

جنگ زرگری شروع شده است. تیمی که ترس و واهمه دارد آغازگر این جنگ خواهد بود زیرا می خواهد شرایط را به نفع خودش به پایان برده و تمرکز حریف را از بین ببرد. عجیب است که پیروانی از این جور مسائل صحبت می کند در حالی که در سطوح بالای مدیریتی هم شاهد حمایت های خوبی از پرسپولیس بودیم.

* صحبت پایانی؟

اشتباهات داوری در فوتبال همیشه وجود داشته است. بنابراین پرسپولیس هم از این اشتباهات سود برده اما در مجموع امیدوارم یک بازی با کیفیت بالا را شاهد باشیم و امیدوارم استقلال بتواند برنده این بازی باشد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

بازی های رنگارنگ "پیروزی" دو هفته قبل از زدن سوت آغاز مسابقه؛ وحشت در اردوگاه سرخ!

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی 1398/99: انتقام از بابا مسعود و یارانش به جام حذفی رسید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار