علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یکسری از بازیکنان به فکر بازی مهم جام حذفی مقابل پرسپولیس بودند چون جام حذفی برای استقلال مهم‌تر از لیگ است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص توقف استقلال مقابل پیکان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* تساوی استقلال مقابل پیکان؟

نوع و روش فوتبال استقلال در این مسابقه کاملاً طبیعی بود چون این تیم هفته آینده باید به مصاف پرسپولیس برود. بازیکنان استقلال در این مسابقه بیشتر به فکر ساق پای خود بودند تا خدای ناکرده مصدوم نشوند. پیکان برای بقا می‌جنگید و استقلال برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی، اما متأسفانه نتیجه لازم کسب نشد. طبیعی بود که یکسری از بازیکنان به فکر بازی مهم جام حذفی مقابل پرسپولیس باشند چون جام حذفی برای استقلال مهم‌تر از لیگ است.

* ممکن است هفته آخر با برد تراکتور و عدم نتیجه‌گیری استقلال باعث از دست رفتن سهمیه آسیایی شود؟

فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. آیا کسی فکر می‌کرد بایرن مونیخ 8 گل به بارسلونا بزند؟ شاید بشود باخت بارسلونا را پیش‌بینی کرد اما نمی‌توان گفت که این تیم 8 گل دریافت می‌کند. جذابیت فوتبال به این مسائل است. هفته آخر برای استقلال مهم خواهد بود و ما امیدواریم تیم سهمیه آسیایی بگیرد و طبیعتاً بازی این هفته مقابل شاهین بسیار اهمیت دارد و استقلال باید از آن مسابقه هم نتیجه بگیرد و با خیال راحت پا به دربی بگذارد.

* آیا استقلال توان شکست پرسپولیس را دارد یا خیر؟

استقلال از نظر فنی خیلی سرتر است و نمی‌خواهم بگویم این موضوع ورود کنم که پرسپولیس چگونه قهرمان شده است. اگر استقلال وارد بازی حاشیه‌ای حریف نشود و در جو آنها قرار نگیرد راحت می‌تواند در آن  مسابقه برنده شود.

* صحبت پایانی؟

در این هفته‌ها استقلال بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته و اگر شما دربی برگشت دو تیم را تماشا کرده باشید حتماً روی صحبت من صحه می‌گذارید که استقلال باید از آن مسابقه پیروز از زمین خارج می‌شد. به همین دلیل است که می‌گویم استقلال می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ نشانی از تیم رویایی فرهاد نبود؛ پارک پیکان در مسیر آسیایی استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار