چند خبر کوتاه از استقلال

فرشید باقری و محمد دانشگر با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال از رفتار غیر حرفه ای خود ابراز ندامت کردند. 

 

به گزارش استقلال نیوز،با اعلام رسمی باشگاه استقلال، فرشید باقری و محمد دانشگر با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال از رفتار غیر حرفه ای خود ابراز ندامت کردند. 

                             

* جلسه سعادتمند با بانک کوثر و سپه برگزار شد

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) جلساتی جهت احقاق حقوق مالی استقلال را با مدیران دو بانک کوثر و سپه پشت سر گذاشت.
سعادتمند امروز جلسه‌ای را با رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کوثر و دو عضو هیات مدیره بانک سپه داشت و در خصوص مطالبات مالی باشگاه استقلال از بانک کوثر که از سال ۹۴ باقی مانده به گفتگو پرداخت.

این جلسه که با نتایج مثبت و خوبی همراه بود، می‌تواند مقدمه‌ای برای حل برخی از مشکلات مالی‌ استقلال باشد و با توجه به همراهی مدیران دو بانک مذکور، این امید می‌رود که در آینده ای نزدیک بخش اعظمی از مطالبات مالی وصول شود و گره‌ای از کلاف بدهی‌‌های باشگاه استقلال باز گردد.


  

تجلیل باشگاه استقلال از رضا حسن زاده

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در راستای تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) از رضا حسن‌زاده پیشکسوت خوش‌نام تیم فوتبال استقلال که سابقه زدن گل در فینال جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی و نایب قهرمانی در این جام را هم دارد، از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم آقایان علی جباری، جواد قراب، مهدی کشاورز، اکبر کارگرجم و محمد نوری از اعضای کمیته پیشکسوتان و محسن خمارلو معاون ارتباطات و فرهنگی باشگاه استقلال حضور داشتند.


 

ابراز پشیمانی مدد جباری از رفتار اشتباهاش  

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، روز گذشته اظهارات مدد جباری عضو زحمتکش کادر تدارکات استقلال در برخی رسانه‌ها باعث ایجاد حواشی مختلفی شد و در همین رابطه جلسه ای با حضور مدیرعامل  باشگاه استقلال و معاونین ورزشی و حقوقی و سرپرست تیم و با حضور مدد جباری برگزار شد.

در این جلسه مدد جباری با بیان اینکه اظهاراتش فقط درد دلی بوده و اصلا در قالب مصاحبه نبوده است، بیان کرد: همه کادر مدیریتی، فنی، اجرایی و بازیکنان استقلال برای موفقیت تیم در بازی‌های باقی مانده همدل هستند و متاسفانه سوتفاهمی ایجاد شد و من مثل همیشه در خدمت تیم استقلال هستم و امیدوارم که به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، بتوانم وظایفم را به نحو احسن انجام دهم.


 

ابراز ندامت دانشگر و باقری در جلسه انضباطی باشگاه 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو حواشی اخیر پیرامون تیم فوتبال استقلال، بعدازظهر امروز جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال با حضور مدیرعامل، معاونین ورزشی، حقوقی و سرپرست تیم و همچنین با حضور فرشید باقری و محمد دانشگر برگزار شد.

در این جلسه دانشگر و باقری ضمن عذرخواهی و اذعان به اینکه در رفتارشان اشتباه کرده‌اند، اعلام داشتند که تابع تصمیم مسئولان باشگاه هستند و حاضرند با کوشش بیشتر، رفتار اشتباه خود را جبران کنند. این دو همچنین اعلام کردند که آماده کمک کردن به استقلال در بازی‌های حساس پیش روی هستند و در صورت صلاحدید کادرفنی، برای شادی دل هواداران در زمین مسابقه همه تلاش خود را خواهند کرد.
قرار است هفته آینده حکم کمیته انضباطی در خصوص این دو بازیکن صادر شود.


 

جلسه سعادتمند و رضا یزدانی جهت حضور قدرتمندانه در لیگ کشتی

عصر امروز (دوشنبه) جلسه‌ای میان احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال، مسعود نصیری اسپانسر و رضا یزدانی مدیر تیم کشتی استقلال برگزار شد.

در این جلسه بحث و تبادل نظر میان حاضران جلسه جهت حضور قدرتمندانه تیم کشتی استقلال در لیگ این رشته ورزشی انجام شد.

قرعه کشی رقابت‌های لیگ کشتی قرار است چهارشنبه هفته جاری و در محل سازمان لیگ کشتی برگزار شود.

رضا یزدانی

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

مدد جباری: آقای مجیدی نمی دانم مشکلم چیست که با آبرویم بازی می کنید

 با نظر فرهاد مجیدی/ محمد دانشگر دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار