مدد جباری

مدد جباری، تدارکات تیم فوتبال استقلال به دلیل ناراحتی فرهاد مجیدی با مشکلاتی برای حضور در تمرین و بازی‌ها روبرو شده است.

    

 به گزارش استقلال نیوز، مدد جباری، مسئول تدارکات قدیمی تیم فوتبال استقلال این روزها با مشکلاتی در این تیم روبرو شده است.

عضو قدیمی استقلال که در کنار چند نسل پیاپی در تیم استقلال کار کرده است، به دلیل ناراحتی فرهاد مجیدی از او، در برخی از تمرینات اجازه حضور در رختکن را پیدا نکرد و با لباس شخصی در تمرین حضور داشت.

سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال با وساطت او را به تمرینات برد اما اجازه حضور در رختکن استقلال در مسابقات به او داده نشد. در ادامه باز هم جباری با میانجیگری رمضانی مجوز حضور در رختکن را پیدا کرد. جباری این روزها چه برای تمرینات و چه مسابقات هر بار با میانجیگری به تیم اضافه می‌شود.

این اتفاق باعث تعجب بازیکنان نیز شده است و مشخص نیست که چرا مجیدی رفتار سردی با تدارکات تیمش دارد. شاید او مواردی دیده که تصمیم به کنار گذاشتن جباری گرفته و باید دید پس از پایان فصل چه تصمیمی گرفته می‌شود.

 

وی در گفتوگو با تسنیم، درباره علت عدم اجازه حضور او در تمرینات و بازی‌های تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

عدم اجازه حضور او در تمرینات؟

به خدا نمی‌دانم مشکلم چیست. مرا تا دم درِ رختکن می‌برند اما فرهاد مجیدی بدون اینکه مستقیم صحبتی انجام دهد، به سعید رمضانی سرپرست تیم می‌گوید جلوی چشم سرمربی نباشم. نمی‌دانم چرا نمی‌گویند جرم من چه چیزی بوده که پس از 30 سال آبروی مرا بردند، آن هم کسی که میان استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها عزت و احترامی دارد.

* ابراز ناراحتی از رفتاری که صورت می‌گیرد؟

وقتی زن و شوهری با هم اختلافی دارند، در دادگاه مشکلات‌شان را می‌گویند و سپس جدا می‌شوند. من گدای فوتبال هستم اما گدای مجیدی نیستم. شما آبروی مرا نزد بازیکنی که 2 روز است به استقلال آمده، بردید. چطور تا رختکن همراه تیم هستم اما یک نفر دیگر باید به من بگوید جلوی چشم مجیدی نباش؟ چه اشتباهی مرتکب شده‌ام که باید این رفتارها را ببینم؟ پس از این همه سال، در خلوت خودم اشک می‌ریزم و کسی نیست با من صحبت کند. چقدر برای تیم زحمت کشیدم، آیا اعضای تیم می‌دانند چطور لباس‌های‌شان آماده می‌شود؟ ماهی 70،80 هزار تومان قبض پول تلفن همراه من است که به خاطر استقلال پرداخت می‌کنم. بارها از جیب خودم برای تیم هزینه کردم اما با من اینگونه رفتار کردند. مجبورم با این شرایط خودم بروم تا بیشتر از این آبرویم ریخته نشود.

* صحبت پایانی؟

محمد دانشگر را چرا اخراج کردید؟ چون از اتوبوس جا ماند و تماس گرفت برگردید تا مرا سوار کنید؟ آیا دلیل اخراج بازیکنی که پایش در بازی با سپاهان آسیب دید، این بود؟

   

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

با نظر فرهاد مجیدی/ محمد دانشگر دیگر حق خضور در تمرینات را ندارد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار