چند خبر کوتاه از استقلال

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام طلب بویان نایدنوف از سوی باشگاه استقلال پرداخت شد

 

به گزارش استقلال نیوز،با اعلام رسمی باشگاه استقلال، طلب بویان نایدنوف پرداخت شد تا دیگر از سوی این بازیکن پنجره نقل انتقالات استقلال تهدید نشود.

                             

* طلب بویان پرداخت شد

بعد از شکایت بویان نایدنوف از باشگاه استقلال، امروز ۲۰۰ هزار دلار به حساب او واریز شد تا خطری از جانب این بازیکن باشگاه استقلال را تهدید نکند.


  

* مجیدی یک روز به استقلالی‌ها استراحت داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنان این تیم یک روز استراحت داد تا آبی پوشان از فردا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند.سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنان این تیم یک روز استراحت داد تا آبی پوشان از فردا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند.

مسئولان باشگاه استقلال هنوز برای برگزاری زودتر از موعد اردوی این تیم تصمیمی نگرفتند اما در صورت موافقت مدیریت باشگاه استقلالی‌ها از دوشنبه بعد از پایان تمرین راهی اردو خواهند شد.

علی کریمی و روزبه چشمی این روزها در حال فیزیوتراپی هستند تا وضعیت آنها برای بازی روز چهارشنبه مشخص شود. هر دو بازیکن از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده و دیدار با شاهین را هم از دست دادند.


 

* سعادتمند به اروپا سفر کرد

برابر با مصوبه هیات مدیره باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال جهت مذاکره مستقیم با وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی جهت کاهش محکومیت‌های مالی این باشگاه، صبح امروز (شنبه) راهی اروپا شد.
احمد سعادتمند از امروز رایزنی‌های لازم را صرفا جهت گرفتن تخفیف و کاهش محکومیت‌های سنگین مالی که شامل حال استقلال شده را با مربیان مذکور انجام می‌دهد تا منافع و صرفه و صلاح باشگاه استقلال تامین شود.


 

* دریافتی تمامی اعضای تیم استقلال به 70درصد رسید

مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته 10درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم را پرداخت کردند تا رقم دریافتی اعضای این تیم به 70 درصد برسد.

باشگاه استقلال در تلاش است تا پایان مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مطالبات اعضای این تیم را به صورت کامل پرداخت کند.

این در شرایطی است که در صورت پیروزی استقلال در دربی و فینال جام حذفی به اعضای این تیم پاداش جداگانه پرداخت خواهد شد. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: شانس برد استقلال در دربی جام حذفی بیشتر است؛ امیدوارم نبود دانشگر و باقری هیچ آسیبی به تیم وارد نکند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار