محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دربی همیشه شرایط خودش را دارد و حساسیت رکن جدا نشدنی این بازی خواهد بود ولی مطمئنم فردا استقلال تیم برنده میدان خواهد شد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص دربی جام حذفی و شرایط استقلال پیش از این بازی صحبت های ای کرد که در ادامه می خوانید:

 

* دربی همیشه حساسیت خودش را دارد

دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. درست است که فردا تماشاگران در ورزشگاه نیستند و شاید هیجان اطراف زمین به همین دلیل کم شود ولی چند ده میلیون نفر از پای تلویزیون بازی را می‌بینند و همین مسئله انگیزه زیادی برای بازیکنان خواهد شد.

* فردا مدافعان پرسپولیس روز سختی را سپری می‌کنند

حیف است تلاش کادرفنی و بازیکنان در این فصل ثمری نداشته باشد و ان‌شاءالله با برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی و تلاش بازیکنان، دربی به سود استقلال می‌شود و دل هواداران شاد خواهد شد. معتقدم فردا مدافعان پرسپولیس روز سختی را سپری می‌کنند و ترس از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر ایران کفه ترازو را به نفع استقلال رقم می‌زند.

* نقش مدافعان استقلال فردا از اهمیت زیادی برخوردار است

به دلیل غیبت چند بازیکن در خط دفاع احتمالا هواداران کمی نگران باشند ولی قطعا بازیکنان جایگزین با تدابیر اندیشیده شده، جای خالی غایبان را پر خواهند کرد. مطمئنا مدافعان استقلال فردا با آرامش بیشتری کار می‌کنند. نقش آن‌ها فردا از اهمیت زیادی برخوردار است و ان‌شاءالله کادرفنی و بازیکنان فردا همانطور که گفتم، دل هواداران شاد خواهند کرد.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نامجو مطلق: علی کریمی به داربی می رسد؛ مدافعان خود را در اختیار نخواهیم داشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار