دربی پایتخت

فرهاد مجیدی در آخرین لحظات نام سه بازیکن خود را از لیست 18 نفره خط و دو بازیکن جوان را جایگزین آنها کرد 

 

 به گزارش استقلال نیوز، از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران بازی تیم های پرسپولس و استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. در ادامه آخرین اخبار از این نبرد حساس را مشاهده می کنید:

   

** فرهاد مجیدی نام سه بازیکن را از لیست نهایی خط زد

در واپسین ساعات سه شنبه و در حالی که تیم استقلال هم اکنون در اردوی پیش از دربی بسر می برد، فرهاد مجیدی نام سه بازیکن جوان تیم را از لیست نهایی برای دیدار مقابل پرسپولیس خط زد.

محمد بلبلی، امیرحسین کارگر و زکریا مرادی خط خوردگان لیست مجیدی برای دربی جام حذفی هستند و امیرحسین خدامرادی و آرش داجلری نفراتی هستند که جایگزین آنها شده و به لیست اضافه شدند.

این حذف و اضافه در نیمه شب در حالی صورت گرفت که کمتر از چند ساعت به آغاز دربی باقی مانده است. در بازی استقلال مقابل سپاهان هم مجیدی نظیر چنین کاری را کرده بود و البته نتیجه هم گرفته بود. باید دید این شیوه در دربی روز چهارشنبه جواب می دهد یا نه


 

** بازگشت سعادتمند به تهران

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که صبح روز جمعه به همراه مهدی نوروزی و کاظم قیم،برای مذاکرات رو در رو با آندره‌ا استراماچونی راهی ایتالیا شده بود،بامداد امروز و پس از سفر ۵ روزه به تهران بازگشت.


 

** دانشگر تست داد!

محمد دانشگر در تماس با اعضای کادر فنی و چند بازیکن تیم استقلال به آنها اعلام کرده حاضر است با وجود مصدومیت برای آبی پوشان بازی کند.

این در حالی است که مچ پای این بازیکن تورم دارد اما آمادگی بازی برای استقلال را اعلام کرده است. دانشگر در تمرین امروز تست داد تا در صورت موافقت کادر فنی در آخرین برنامه‌های گروهی آبی پوشان پیش از دربی حضور پیدا کند.

‌باید دید آیا مجیدی به دلیل اینکه تنها عارف غلامی را در اختیار دارد فردا از این بازیکن استفاده می‌کند یا اینکه از شاهین طاهرخانی جوان که در دربی رفت هم به میدان رفته یا فرشید باقری در پست غیر تخصصی بازی می‌دهد.

 


 

** سعادتمند به اردوی استقلال رفت

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با حضور در هتل محل اسکان تیم فوتبال استقلال، برای بازیکنان صحبت کرد و برای آن‌ها در مصاف با پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

 


 

** پوشش داربی بدون تماشاگر با ۱۲ دوربین

به گفته مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما این دیدار که بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، با ۱۲ دوربین پوشش تلویزیونی داده می شود.

داربی ۹۲ پایتخت، شهرآوردی است که برای دومین بار در  ورزشگاهی بدون تماشاگر برگزار می شود.

شهرآورد امروز پایتخت ساعت ۱۹ با گزارش محمدرضا احمدی از شبکه سه پخش می شود.

 اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نامجو مطلق: علی کریمی به داربی می رسد؛ مدافعان خود را در اختیار نخواهیم داشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار