خلیل زاده

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: سفر سعادتمند به ایتالیا به درخواست هیات مدیره بوده و از نظر من سعادتمند از ایتالیا با دست پُر برگشته است! 

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران در مورد خروجی این نشست، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

 

* بحث جلسه امروز مربوط به سفر احمد سعادتمند به ایتالیا بود

بحث جلسه مربوط به سفر احمد سعادتمند به ایتالیا بود تا بتواند مبلغ غرامت استراماچونی را کسر کند و در این رابطه مذاکره داشته باشد. ما، دو سه روز دیگر فینال جام حذفی را داریم و بقیه حرف‌ها بماند برای بعد از این دیدار.

* مجیدی با ما قرارداد دارد و روی نیمکت می نشیند

 مجیدی با ما قرارداد دارد و از الان نمی‌توانیم قضاوت کنیم. من چیزی در این خصوص که او روی نیمکت نمی نشیند نشنیده‌ام و بحث امروز جلسه هیئت مدیره، گزارش مدیرعامل در رابطه با حق و حقوق استراماچونی بود. بحث بعدی درباره تمدید قرارداد بازیکنان و تأمین منابع برای بدهی‌ها بود. قراردادهایی نیز با برخی ارگان‌ها و چگونگی وصول بدهی‌های‌مان داریم که در این رابطه صحبت کردیم.

 * مجیدی مربی بزرگی است که هم من و هم مدیرعامل او را دوست داریم

ما نزدیک فینال جام حذفی هستیم و نیاز است که آرامش داشته باشیم. پس از بازی پنجشنبه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همه به کارشان ادامه می‌دهند. همانطور که مدیرعامل باشگاه اعلام کرد، هیچ استعفایی به باشگاه نرسیده است. وقتی استعفایی نرسیده، در چه موردی بحث کنیم؟ مجیدی مربی بزرگی است که هم من و هم مدیرعامل او را دوست داریم. خودم با مجیدی قرارداد امضاء کردم و هیئت مدیره نیز به او علاقه‌مند است.

  * نود درصد بحث‌ هیات مدیره بر روی پرداختی ها بود

امروز بحث‌های جدی در پرداختی‌ها به بازیکنان قبلی و فعلی داشتیم و نود درصد بحث‌ها روی این موضوعات بود.

  *من که استقلالی هستیم، آیا دوست دارم تیمم ببازد؟

اینکه گفته می شود بعد پیروزی مقابل سپاهان ما ناراحت بویدم اصلا اینجوری نیست. من که استقلالی هستیم، آیا دوست دارم تیمم ببازد یا سعادتمند که برای تیم تلاش می‌کند که ببرد، دوست دارد ببازد. این حرف‌ها درست نیست

  * کارگزار جدید قرار است دوباره پرداختی داشته باشد 

کارگزار در گذشته مبلغی را پرداخت کرده است و قرار شده یکسری کارها انجام شود. جمعه بازی داریم و پس از آن می‌توانم در نشست خبری به سؤالات شما پاسخ دهم. البته مدیرعامل از همه بیشتر بلد و آگاه است و می‌تواند توضیح دهد.

  * سعادتمند از ایتالیا با دست پُر برگشته است

نتیجه بدی نبوده است. مصوبه هیئت مدیره این بود که سعادتمند به ایتالیا برود و نسبت به دیونی که نسبت به استراماچونی داریم، دفاع کند و به نظرم با دست پر برگشته است.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: خریدهای جدید با انتخاب کمیته نقل و انتقالات است؛ استراماچونی می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار