پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان هر کدام از دو تیم که بتوانند بهتر موارد تاکتیکی مربیان را اجرا کنند در پایان می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص دیدار استقلال و تراکتور در مشهد،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* دیدار استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی؟

استقلال و تراکتور همیشه دیداری مهیج مقابل هم داشته‌اند و کمتر پیش آمده بازی این دو تیم خالی از هیجان و زیبایی باشد. امیدوارم این بازی نیز جدا از حساسیت‌های فینال، دارای بار فنی و کیفیت بالایی باشد تا تماشاگران و فوتبالدوستان از تماشای آن لذت ببرند. هر دو تیم نقاط ضعف و قوتی دارند که قطعا مربیان با آنالیزهایی که کرده به آن پی برده‌اند و روی نقاط ضعف تیم حریف کار کرده‌اند. بازیکنان هر کدام از دو تیم بتوانند بهتر به موارد تاکتیکی دیکته شده از سوی مربیان را اجرا کنند در پایان می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

* نقطه قوت استقلال؟

داشتن هر کدام از سه مهاجم استقلال برای هر تیمی آرزو و رویاست و جمع شدن این سه بازیکن در یک تیم یعنی طلایی ترین خط حمله ممکن. همین خط حمله بود که استقلال را در لیگ و جام حذفی به توفیقاتی رساند و قطعا مجیدی روی توانایی‌های این سه بازیکن حساب کرده است. آمادگی هر یک از این سه بازیکن به تنهایی می‌تواند هر تیمی را با شکست مواجه کند.

* نقطه قوت تراکتور تبریز؟

حاج صفی، دژآگه و شجاعی که کاپیتان‌های تیم ملی هستند به اندازه‌ای تجربه دارند که بتوانند جریان هر بازی را به سود تیم خودشان تغییر دهند و این سه بازیکن خط میانی برگ برنده تراکتوری‌ها در این بازی حساس می‌باشند.

* پیش بینی قهرمان حذفی؟

شانس دو تیم برای پیروزی را یکسان است، در بازیهای بزرگ که دو تیم مدعی مقابل هم قرار می گیرند معمولا نتایج نزدیکی رقم می خورد. به خصوص دیداری که در فینال جام حذفی باش. مگر آن که اتفاق خاصی در چنین دیداری رخ دهد.

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ اکران افراطی ها در جام حذفی؛ قهرمانی با چاشنی سکوت!!!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار