محمدرضا مهران پور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:  بازیکنان استقلال به راحتی به فینال نرسیده‌اند که به راحتی بخواهند فرصت قهرمانی را از دست بدهند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در مورد شرایط استقلال  و دیدار فینال جام حذفی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* دیدار استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی؟

شاگردان مجیدی به راحتی به فینال نرسیده‌اند که به راحتی بخواهند فرصت قهرمانی را از دست بدهند. لذا باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند تا بتوانند با یک قهرمانی دل هواداران شان را شاد کنند. عبور از سپاهان و پرسپولیس کار دشواری بود که آبی‌ها به آن دست زدند و حالا باید این کار دشوار را با قهرمانی در جام حذفی کامل کنند.

* حاشیه‌های پیش آمده در این تیم در روزهای اخیر؟

امیدوارم بازیکنان استقلال تحت تاثیر حاشیه‌های پیش آمده در روزهای اخیر نبوده باشند و فارغ از این اتفاقات در زمین مسابقه روی بازی تمرکز داشته باشند. همچنین امیدوارم فرهاد مجیدی هم با فراموش کردن اختلافاتش با مدیرعامل برای این بازی تمرکز کافی داشته باشد. من نمی‌توانم در این باره قضاوت کنم چون از جزییات ماجرا خبر ندارم. اما این را می‌دانم که این رفتارها در شان استقلال نیست و حاصلی جز ضربه زدن به این تیم ندارد. امیدوارم هرچه زودتر این باشگاه به ساحل آرامش برسد و هواداران این تیم هم روزهای خوب و شیرین را ببینند.

* صحبت پایانی؟

استقلال سالهاست که درگیر این حاشیه‌ها شده و حالا هم که خیلی از مشکلات گذشته آنها حل شده، اختلاف داخلی بلای جان این تیم شده است. من به یاد ندارم در گذشته‌های دور و نزدیک اینطور بین مربی و مدیرعامل اختلاف و مشکل بوده باشد و این هم پدیده ای تازه بود در این تیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مجیدی: آقای سعادتمند اگر قهرمان هم شدیم به فکر جایگزینم باش/ سعادتمند: اشکالی ندارد می توانی بروی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار