محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هر گاه به موفقیتی دست یافته یک حاشیه سنگین به سراغ این تیم آمد که تا مدتها به آن ضربه زده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پیش و پس از این فیتال حذفی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* می ترسم استقلال قهرمان جام حذفی شود درگیر اتفاقات بد و حاشیه ای دیگری شود

در سالهای اخیر هرگاه اتفاق خوبی برای استقلال افتاد که هواداران از آن خوشحال شدند، بلافاصله یک حاشیه بزرگ و سنگین برای این تیم ایجاد شد تا آرامش باشگاه و خوشحالی هواداران از بین برود. واقعا می ترسم استقلال قهرمان جام حذفی شود و اتفاقات بد دیگری برای آن روی دهد. به محض این که این تیم صدرنشین لیگ برتر شد استراماچونی تهران را ترک کرد و بلافاصله بعد از پیروزی در دربی مجیدی استعفا داد و این حاشیه‌هایی که شاهد آن هستیم اتفاق افتاد. برای همین است که من می‌ترسم تیم قهرمان جام حذفی شود و شاهد یکسری اتفاقات و حواشی دیگر برای آن باشیم.

* یک جریان در سیستم فوتبال هست که وظیفه اش سلب آرامش و آسایش از استقلال است

واقعا فکر می‌کنم آرامش به استقلال نیامده و به نظر می‌رسد یک جریان در سیستم فوتبال هست که وظیفه اش سلب آرامش و آسایش از استقلال باشد. اگر استقلال در سالهای اخیر درگیر این حاشیه‌ها نبود بارها می‌توانست قهرمان شود. اما همیشه قربانی اختلافات داخلی و حاشیه‌هایی شده که شاید خیلی از آنها خودساخته باشد.

* می‌دانم مدیران باشگاه نقل و انتقالات تیم را آغاز کردند

چون پرسپولیس دو سه بازیکن جذب کرده هواداران استقلال احساساتی شده و درخواست جذب بازیکن دارند. این درست است که ما نباید در کورس نقل و انتقالات از دیگر تیم ها و به خصوص از تیم رقیب جا بمانیم، اما این مسئله را هم در نظر بگیرید که نباید در این زمینه احساسی عمل کنیم. می‌دانم مدیران باشگاه با بازیکنان مورد نظر مذاکراتی را آغاز کرده‌اند و انشاءالله با نقل و انتقالاتی کاملا منطقی و غیر احساسی نقاط ضعف تیم را ترمیم می‌کنند. البته این را هم در نظر بگیریم که حفظ این تیم بسیار دشوار و حتی دشوار تر از جذب بازیکن جدید است که مدیران باشگاه باید در عملی ساختن این امر خطیر تلاش زیادی نمایند.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ اکران افراطی ها در جام حذفی؛ قهرمانی با چاشنی سکوت!!!

مجیدی: آقای سعادتمند اگر قهرمان هم شدیم به فکر جایگزینم باش/ سعادتمند: اشکالی ندارد می توانی بروی!

در آستانه فینال جام حذفی/ باز هم بازی با نام استراماچونی برای به حاشیه بردن استقلال!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار