هیات مدیره استقلال

دو عضو از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اصرار دارند این جلسه سرنوشت ساز برای بازگشت استراماچونی در حضور وزیر ورزش که رییس مجمع باشگاه های استقلال و پرسپولیس است برگزار شود.

     

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از طرفداری، با وجود گزارش جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس اسکای ایتالیا از روند مذاکره استقلال و استراماچونی و تایید پیگیری این مذاکرات، باز هم مخالفان احمد سعادتمند ادعاهای او در مورد بازگشت استرا را تلاش برای آرام نگه داشتن هواداران استقال می دانند و معتقدند همان طور که فرهاد مجیدی پیش بینی می کرد جانشین او در تهران است و استرایی در کار نیست! در حالی که آندره آ استراماچونی به گفته جانلوکا دی مارتزیو، برای بازگشت به تهران وسوسه شده است و در شرایطی که داریو کانووی پیرمرد ایتالیایی حتی پیش نویس قرارداد را آماده کرده، نشست روز شنبه اعضای هیات مدیره استقلال تکلیف ادامه راه مجموعه آبی را روشن می کند.

 جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال فردا (شنبه) برگزار می شود. آخرین بار همین هفته پیش اعضای هیات مدیره استقلال دور هم جمع شدند تا درباره وضعیت این باشگاه حرف بزنند. جلسه دوشنبه گذشته مصوبه خاصی نداشت اما این بار با توجه به پایان جام حذفی، باید تصمیم های جدی و قطعی در نشست فردای هیات مدیره اتخاذ شود.

     

* دعوت از وزیر برای شرکت در جلسه هیات مدیره 

در هیات مدیره استقلال میان اسماعیل خلیل زاده و احمد سعادتمند اختلاف وجود دارد و گفته می شود عبدیان سمت سعادتمند است و دو عضو دیگر (حجت نظری و زبده) با این که کمتر وارد بازی های اینچنینی شده اند، بیشتر متمایل به خلیل زاده هستند اما نکته جدید این است که دو عضو از اعضای هیات مدیره اصرار دارند این جلسه در حضور وزیر ورزش که رییس مجمع باشگاه های استقلال و پرسپولیس است، برگزار شود چرا که می خواهند وزیر در جریان مصوبه های آنها باشد و احمد سعادتمند مطابق مصوبه های هیات مدیره جلو برود. تا این لحظه وزیر ورزش برای شرکت در جلسه هیات مدیره استقلال اعلام آمادگی نکرده و پیغام داده بهتر است اعضای هیات مدیره بدون حضور او جلسه شان را برگزار کنند. اگر قرار به حضور وزیر باشد، فردا اعضای هیات مدیره برای برگزاری جلسه به وزارت ورزش و جوانان می روند اما اگر سلطانی فر بر سر موضع خود بماند و در جلسه شرکت نکند، نشست اعضا می تواند در باشگاه استقلال یا در هر مکان دیگری که معمولا هیات مدیره گرد هم می آیند، برگزار شود.

* تکلیف کادر فنی استقلال فردا روشن می شود

در پایان نشست روز شنبه اعضای هیات مدیره استقلال، تکلیف کادر فنی این تیم روشن خواهد شد. استقلال فرصت چندانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و باید هر چه سریع تر تکلیف خود را روشن کند. نزدیکان سعادتمند می گویند اصرار مدیرعامل استقلال این است که تیم با سرمربی موقت به لیگ قهرمانان برود چرا که تکلیف مذاکره با استراماچونی تا پایان این بازی ها روشن خواهد شد ولی برخی اعضای هیات مدیره معتقدند وقتی اصلا بازگشتی در کار نیست و فقط برای آرام کردن هواداران با کارت استرا بازی شده، باید هر چه سریع تر استقلال از بلاتکلیفی در بیاید و سرمربی تیم معرفی شود. فردا تمام حرف ها پشت درهای بسته زده خواهد شد تا جمع به تصمیم نهایی برسد.

* هواداران منتظر اخبار رسمی و قطعی

یک عضو هیات مدیره هم همچنان اصرار دارد استقلال به قرارداد خود با فرهاد مجیدی پایبند بماند و هیات مدیره با دعوت از او به جلسه، اختلاف موجود میان مدیرعامل و سرمربی تیم را برطرف کند و استقلال با هدایت فرهاد به لیگ قهرمانان برود ولی فرهاد مجیدی دیگر راضی به ادامه کار نیست و از آن سو شایعاتی به گوش می رسد که از طرف باشگاه استقلال با جواد نکونام مذاکره شده است. شایعاتی که تا این لحظه تایید یا تکذیب نشده است. به هرحال تمام این شایعه ها که البته در فصل نقل و انتقالات غیر طبیعی نیست، با برگزاری نشست فردای هیات مدیره استقلال جای خود را به یک خبر رسمی یا حداقل یک اظهارنظر رسمی از سوی مدیرعامل و اعضای هایت مدیره باشگاه می دهد. نشست فردای هیات مدیره در حالی برگزار خواهد شد که یک کمپین استقلالی در اعتراض به شرایط باشگاه در حال شکل گیری است و هواداران در فضای مجازی از دو اتفاق دلخورند، یکی کتک کاری در فرودگاه و دیگری اختلاف های داخلی که منجر به از دست رفتن قهرمانی جام حذفی شد. آنها قصد دارند اعتراض شان را به گوش باشگاه و هیات مدیره برسانند.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

وضعیت قرمز در آستانه لیگ قهرمانان آسیا/ کادر فنی مشخص نیست؛ برخی بازیکنان تست کرونا ندادند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار