صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش با انتخاب های اشتباهش باعث ناراحتی هواداران شده است زیرا مدیران انتخابی وزارت برای استقلال جز ویرانی چیزی به بار نیاوردند

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم در خصوص وضعیت باشگاه استقلال و وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال بدترین شرایط چند فصل اخیر خودش را سپری می‌کند

استقلال بدترین شرایط چند فصل اخیر خودش را سپری می‌کند. تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان وقتی به ایران برگشت با برکناری مدیرعامل روبه‌رو شد و در حال حاضر هم بدون سرمربی و بازیکنان بلاتکلیف هستند.مددی سرپرست جدید باشگاه باید ابتدا تکلیف بازیکنان این تیم را مشخص کند. کمتر از یک ماه دیگر مسابقات فصل بعد شروع خواهد شد، چند تن از بازیکنان در حال جدایی هستند و پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم بسته است و بازیکنان جدیدی هم که اضافه شدند مشخص نیست چه زمانی می‌توانند قراردادشان را ثبت کنند. در حال حاضر انتخاب و جذب بازیکن مهمترین کار برای فرد تصمیم‌گیرنده در باشگاه است.

* جذب بازیکن مهمترین کار باشگاه است

پیدا کردن بازیکن خوب هم مشکل است و مدیران باشگاه کار سختی دارند، اما به هر حال سرپرست باشگاه باید تمام هم و غمش را برای جذب بازیکن جدید بگذارد. انتخاب بازیکن از معرفی سرمربی هم برای تیم مهم‌تر است. گواردیولا و مورینیو را هم برای استقلال انتخاب کنیم وقتی بازیکن و ابزار لازم را نداشته باشد نمی‌تواند نتیجه بگیرد. مدیرعامل باشگاه بعد از جدایی مجیدی، نامجومطلق را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد، اما با عملکرد بدی که در 6 ماه گذشته داشتند پنجره تیم را بستند و بازیکنان جدید نتوانستند به تیم اضافه شوند. اگر نیمکت استقلال در آسیا قوی بود صددرصد نتایج بهتری می‌گرفت. سرمربی موقت استقلال هر وقت ناچار به تعویض می‌شد، نفرات جایگزین فاصله زیادی با بازیکنان اصلی داشتند، به همین دلیل است که می‌گویم جذب بازیکن مهمترین کار باشگاه است.

* الکس نوری شناختی از بازیکن های ایرانی ندارد

یکی از کسانی که جزء گزینه‌های سرمربیگری استقلال بود، الکس نوری بود، آیا او اگر همین امروز به عنوان سرمربی انتخاب شود شناختی از تیم دارد؟ آیا بازیکنان ایرانی را می‌شناسد؟ هر مربی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود اگر 13-14 بازیکن باکیفیت داشته باشد قطعا موفق می‌شود.

* وزیر ورزش با اشتباهش باعث ناراحتی هواداران استقلال شد

ای کاش وزارت ورزش با دقت بیشتری مدیرعامل را انتخاب و فردی را به عنوان مدیرعامل مشخص می‌کرد که توانایی اداره این باشگاه را داشته باشد. استقلال یک باشگاه کوچک نیست، طرفداران میلیونی این تیم با موفقیتش شاد می‌شوند و با شکست‌هایش ناراحت و غمگین، و نباید با انتخاب‌های اشتباه باعث ناراحتی هواداران شویم.

در حال حاضر وزارت ورزش باید به کمک استقلال بیاید

در حال حاضر وزارت ورزش باید به کمک استقلال بیاید. این تیم واقعا شرایط خوبی ندارد و سرپرست جدید باشگاه به تنهایی نمی‌تواند مشکلات استقلال را حل کند. جذب بازیکن جدید، باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و انتخاب سرمربی مشکلاتی است که  پیش روی استقلال هستند و مدیریت باشگاه باید درصدد رفع آن برآید.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

عبدالرضا موسوی: وزارتی ها سال‌هاست به استقلال لطمه زده‌اند؛ سعادتمند از وزارت ورزش حرف شنوی داشت!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار