عبدالرضا موسوی

عضو سابق هیات مدیره استقلال(تاج) گفت: فردی که مدیران استقلال را انتخاب می‌کند، هدفمند این کار را انجام می‌دهد و بخش عمده‌ای از مردم به شدت ناراحت و ناراضی هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالرضا موسوی عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی، درباره وضعیت استقلال و شرایط این روز های این باشگاه، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

وضعیت باشگاه استقلال؟

امروز دغدغه بخش بزرگی از مردم باشگاه استقلال است، به عنوان یک هوادار اخبار این باشگاه را دنبال کرده و خیلی نگران هستم. این نگرانی هم با توجه به عملکرد مدیرعامل قبلی و اتفاق‌های ناخوشایندی است که رخ داد. این تیم شانس قهرمانی جام حذفی را به دلیل حمایت نکردن مدیرعامل از کادر فنی از دست داد. در حالی که می‌توانست به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند در آن هم ناموفق بود. اگر کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه حمایت می‌شد استقلال اکنون هم می‌توانست مانند پرسپولیس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد و حتی شاید در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفت. از قبل تمام اقشار، تمام هشدارها به آقایانی که این تیم مدیریتی را انتخاب کردند دادند اما متأسفانه عده‌ای چشم خود را روی حقایق می‌بندند. به هر منظوری مانند ضربه خوردن استقلال یا مهم نبودن این تیم برای آقایان، می‌خواهند استقلال را تضعیف کرده و به اهداف دیگری برسند. سال‌هاست به استقلال لطمه زده‌اند. آقایان هیأت مدیره‌ای را انتخاب کردند که اصلاً با هم هماهنگ نیستند، روابط خوبی با هم ندارند و خیلی از افراد حاضر در آن تخصصی هم در این امر ندارند. باشگاه باید هیأت مدیره فعال و پویایی داشته باشد که دنبال منافع مالی باشد. باید راه و چاه بیزینس را بلد باشد و با استفاده از مشاوران فوتبالی در جذب مربی، بازیکن و اهدافی که در حوزه ورزش تعیین می‌شود از این مشاوران استفاده کند.

* سال‌هاست باشگاه استقلال از مشکلات مدیریتی رنج می‌برد؟

فردی که این مدیران را انتخاب می‌کند، هدفمند این کار را انجام می‌دهد. شنیده‌ام یکی از معاون‌های وزارت ورزش دقیقا در امر مدیریت دخالت داشته و حتی همین سرپرست جدید استقلال را هم انتخاب کرده است. این مسائل هدفمند است. این حس به خود من هم در دوره‌ای که در استقلال بودم و شاهد عزل و نصب‌ها بودم دست داد. بخش عمده‌ای از مردم به شدت ناراحت و ناراضی هستند.

* صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا؟

در جمع دوستانم این بازی را دیدم و برای صعود پرسپولیس دعا می‌کردم، زیرا این تیم هموطن من است و کلی خوشحال شدم. به دوستانم تبریک گفتم اما نباید این گونه باشد که با تشویق پرسپولیس، استقلال اذیت شود. قطعا خیلی از پرسپولیسی‌ها هم وقتی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند، دوست دارند تیم ایرانی ببرد. البته برخی دوستان در فضای مجازی مطالبی می‌نویسند که چنین دیدگاهی ندارم و امیدوارم همیشه پرچم ایران و ایرانی بالا باشد.

* آیا مبالغی که به عنوان کمک در اختیار این باشگاه قرار داده بودید به شما بازگردانده شده یا خیر؟

خیر. این پول را برای دو ماه قرض داده بودم اما تاکنون به من برنگرداندند.‌ از افراد دیگری هم پول گرفته شده اما طلبشان را پرداخت نکردند. دوست ندارم جمله بدی بگویم اما برخی آقایان به شکل هدفمند دوست دارند مردم را در سختی و اذیت قرار بدهند.

* از احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال شناخت دارید؟

از وی شناخت ندارم و مددی را نمی‌شناسم.

* عملکرد احمد سعادتمند در این باشگاه؟

افرادی که سعادتمند را انتخاب کردند گفتند وی کارمند وزارت ورزش است، یک واسطه‌ای به من می‌گفت  سعادتمند از وزارت ورزش حرف شنوی دارد، کارمند خودمان است و حق و حقوق خود را از وزارتخانه می‌گیرد. می‌توانیم سعادتمند را کنترل کنیم و حرفمان را گوش می‌دهد. دیدید که وی از روزی که به استقلال آمد جو رسانه‌ای راه انداخت. خیلی از خبرنگاران و پیشکسوتان را با خود همراه کرد، اما در عمل با وجود ادعایی که در مورد پرداخت این پول و آن پول داشت هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی برای فصل بعد هم سنگ بنای بدی گذاشته و در برخی قراردادها دستکاری کرده است. این اتفاق‌ها قابل پیش بینی بود اما حامیانی که سعادتمند در وزارت ورزش داشت سبب این مسائل شدند. سعادتمند فرد نزدیک به معاون ها و مشاوران وزیر بود اما اکنون مسؤولیت انتخابش با شخص وزیر ورزش است. دلیل نمی‌شود وی بگوید فلان مدیر من سعادتمند را انتخاب کرده است. سلطانی فر شانس آورد آخر دولت است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی چندان پیگیر استیضاح وی نیستند اما به هر حال باید جواب بدهد. مجمع استقلال و پرسپولیس یکی است و از سوی وزارت ورزش اداره می‌شود. نوش جان پرسپولیس! ما نمی‌گوییم نباید از این باشگاه حمایت می‌شد، اما ما نمی‌گوییم از پرسپولیس کنده و به استقلال بدهند، اما نباید وضعیت استقلال این گونه باشد، اما استقلال هم باید به همین سبک حمایت شود.

سالهاست می‌بینم تمام امکانات در اختیار پرسپولیس قرار گرفته، مدیریت و کادر فنی این تیم ثبات دارند و از پرسپولیس حمایت خوبی می‌شود. امکانات مالی و پول در اختیار پرسپولیس قرار گرفته اما استقلال مرتب آشوب دارد. تمام تیم‌های لیگ برتری سرمربی و مدیرعامل خود را مشخص کرده‌اند اما استقلال هنوز کادر مربیگری ندارد. روزی که به استقلال آمدم هم این تیم سرمربی نداشت، استراماچونی رفته و نیم فصل هم شروع شده بود. استقلال از هم پاشیده بود. کار را جمع کردیم و دو برد خوب مقابل الریان و الکویت آوردیم. در آن زمان استقلال مثل ساعت کار می‌کرد، زیرا حمایت شد. دربی را هم با پرسپولیس بازی کردیم و در حالی که 2 بر یک جلو بودیم روی یک اتفاق گل خوردیم. عملکرد مجیدی هم قابل دفاع بود. مجیدی 9 برد برای استقلال به دست آورد. چرا با مربی که خوب کار می‌کند و کم هزینه است باید این گونه رفتار شود؟ اقرار می‌کنم در آن دوره به فرهاد ظلم کردیم زیرا مبلغ قراردادش بسیار پایین و یک میلیارد و 250 میلیون تومان برای نیم فصل بود. با درخواست من چنین اتفاقی رخ داد، اما به مجیدی گفتم با کمترین هزینه برای استقلال کار کردی. تیم‌های رقیب را ببینید چه هزینه‌ای برای بازیکنان و مربیانش شان می‌کنند. مجیدی با تمام وجود برای استقلال کار کرد و نتایج خوبی هم گرفت. متأسفانه یک روز قبل فینال جام حذفی به ایتالیا رفتند و مذاکرات واهی انجام دادند. همه و حتی خود استراماچونی هم این مذاکرات را تکذیب کرد. تمام اسناد آقایان دروغ بود و فقط می‌خواستند با پول باشگاه یک مسافرت بروند و برگردند.

* آیا پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را دریافت کرده اید؟

چنین پیشنهاد‌ی دریافت نکردم.

اخبار باشگاه استقلال

 

  


 مطالب مرتبط:

وعده سر خرمن قاضی زاده هاشمی: مجلس صدای اعتراض استقلالی ها را شنید؛ هفته بعد رسیدگی می کنیم!

تجمع گسترده هواداران استقلال/ فریاد چند هزار نفری علیه وزیر خائن؛ بهارستان جایگاه 8 آبی ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار