قاضی زاده هاشمی

در حالی که هواداران استقلال از کمبود زمان برای رسیدگی به مشکلات تیمشان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند نمایندگان مجلس وعده سر خرمن می دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تجمع وسیع هواداران تیم استقلال در مقابل مجلس شورای اسلامی از ساعت 11 امروز برگزار شد و هواداران استقلال خواهان ورود سریع نمایندگان به کثافت کاری ها  و لجن بازی های وزارت ورزش در اداره باشگاه بزرگ استقلال شدند.

قاضی زاده هاشمی نماینده نریمان و سرخس در گفتگو با میزان در خصوص این تجمع وعده های پوشالی داد که در ادامه می خوانید:

*صدای هواداران استقلال را شنیدیم

صدای هواداران استقلال را شنیدیم و همین‌جا اعلام می‌کنم که هفته آینده با اینکه نمایندگان مجلس برای حضور در حوزه‌های انتخابیه خود در تعطیلات هستند، کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس جلسه‌ای فوق‌العاده را در این زمینه برگزار خواهد کرد.

* هفته بعد مشکل استقلال را رسیدگی می کنیم

در این جلسه قطعا از مسئولان کانون‌های هواداری استقلال، پیشکسوتان سابق و فعلی این تیم و مدیران وزارت ورزش و جوانان دعوت خواهیم کرد تا به مسائل این تیم به شکل ویژه پرداخته شود. هواداران استقلال نگران نباشند، چون به شکل جدی اتفاقات اخیر در این تیم را زیر ذره بین داریم و قطعا بهترین تصمیم‌ها گرفته خواهد شد.

 به گزارش استقلال نیوز، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون ورزش در حالی وعده رسیدگی در هفته بعد را به هواداران استقلال داده است که طی چند روز آینده آبی ها اگر نتواند مشکلات وسیع پیش آمده این باشگاه را رفع کنند از لیگ قهرمانان فصل بعد محروم و پنجره نقل انتقالاتی این تیم برای یک فصل کاملا بسته خواهد شد!

بهتر است این نمایش های پوچ را تمام کرده و سریعا با استیضاح مسبب اصلی ناکامی های استقلال ( وزیر ورزش و جوانان ) آرامش را به تیم های لیگ برتری هدیه کنند.   

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

تجمع گسترده هواداران استقلال/ فریاد چند هزار نفری علیه وزیر خائن؛ بهارستان جایگاه 8 آبی ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار