محمود فکری

پس از نهایی شدن سرمربیگری محمود فکری در تیم فوتبال استقلال مدیران باشگاه نساجی در اقدامی کثیف آدرس منزل و شماره تلفن او را در فضای مجازی پخش کردند!

 

گزارش استقلال نیوز، بعد از نهایی انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) اختلاف او با مدیران نساجی که در واقع مدیران اسما استقلالی هساند وارد فاز تازه ای شد.

وقتی زمزمه حضور فکری در استقلال(تاج) به گوش رسید، مدیران نساجی نظری جویباری باجناق محمود فکری را از هیات مدیره این تیم اخراج کردند و حالا با حمله عده ای اوباش به منزل محمود فکری و ارسال پیام های تهدید آمیز برای او و خانواده اش ماجرا رنگ و بویی دور از انسانیت، مرام و معرفت گرفته است. محمود فکری در ابتدای فصل و با توجه به قانون قرارداد خود را با نساجی فسخ و به استقلال پیوست.

البته این را هم متذکر شویم که قیاس جدایی فکری از نساجی با جدایی میانه فصل گذشته گل محمدی از شهر خودرو قیاسی کاملا اشتباه و غلط است چرا که این جدایی به صورت قانونی و قبل از آغاز رسمی فصل جدید اتفاق افتاد ولی جدایی گل محمدی در کوران رقابت ها و با فشار وزیر ورزش و وزیر صمت و با پرداخت مبلغی کلان برای رضایتنامه مربی مورد نظر صورت گرفت.

در ادامه صحبت های محمود فکری در مورد حمله شبانه به منزل او و پیام های تهدید آمیزی که از سوی افراد ناشناس برای او و خانواده اش ارسال می شود را می خوانید:

 

* در اقدامی کثیف آدرس منزل و شماره موبایلم را در فضای مجازی پخش کردند

من تصمیم گرفته بودم دیگر صحبتی درباره نساجی مازندران و مدیرانش انجام ندهم و تمام تمرکز خودم را روی کاردراستقلال تهران بگذارم اما ازدیشب(چهارشنبه شب) دراقدامی کثیف آدرس منزل و شماره تلفن من را نیز که درقرارداد آمده بود را در فضای مجازی منتشر کردند.

* شیشه ماشینم را شکستند و پرچم نساجی را روی آن نصب کردند

شب گذشته عده‌ای که آدرس منزل من را ازطریق انتشار قراردادم پیدا کرده بودند ضمن شکستن شیشه ماشین بنده، پرچم نساجی را روی خودروی شخصی ام نصب کردند. متأسفانه از شب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشر کردند هم خودم و هم خانواده ام را ازطریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده‌اند. خودم و خانواده‌ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.

* قرارداد من با نساجی یک برگه عمومی نیست که در کانال ها پخش شود

قرارداد من که در آن آدرس منزل من و تلفن شخصی‌ام درآن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد در اختیار سازمان لیگ فوتبال، هیئت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. از آنجایی که امنیت خانواده‌ام را به مخاطره انداخته‌اند قصد شکایت دارم. باید مشخص شود این قرارداد من را چه کسی و چگونه در فضای مجازی و برخی کانال‌های قائم‌شهری و مازندرانی منتشر کرده است تا برخی اراذل و اوباش و نه هوادار واقعی نساجی به آدرس منزل من مراجعه کرده و شیشه خودروی من را بشکنند.

* از مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی به مراجع قانونی شکایت می‌کنم

حالا که این اتفاق زشت افتاده و امنیت خودم و خانواده‌ام به خطر افتاده است از رضا حدادیان مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به مراجع قانونی شکایت می‌کنم. این شکایت را هم دردادگاه عمومی و مراجع ذیربط و هم کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری و تا پیدا کردن عوامل این اقدام کثیف و ناجوانمردانه کوتاه نخواهم آمد.

* محمود فکری مثل دوران بازی جانش را هم حاضراست برای استقلال بدهد

استقلالی‌ها و هواداران این تیم بدانند و مطمئن باشند این اقدامات نمی‌تواند من را از هدف خودم که موفقیت تیم محبوبم است باز دارد. هواداران استقلال مطمئن باشند محمود فکری مثل دوران بازی جانش را هم حاضراست برای استقلال بدهد اما اجازه نمی‌دهد راننده سابق فلان مسئول محترم که حالا رخت مدیریت پوشیده است سد راه موفقیتش شود. طرفداران استقلال این آقایان را در همین ۴۸ ساعت خوب شناخته‌اند و اجازه نخواهند داد بار دیگر رنگ این تیم را ببینند.

* تا آقایان را رسوا نکنم کوتاه نخواهم آمد

مطمئن باشید شکایت خودم را تا به ثمر رسیدن نتیجه پیگیری و تا آقایان را رسوا نکنم کوتاه نخواهم آمد چون این کار کثیف‌ترین کار ممکن بود.

محمود فکری

به گزارش استقلال نیوز، بعداز انتشار مصاحبه سرمربی استقلال(تاج) علیه مدیران نساجی، آنها برای فرافکنی و فرار رو به جلو به دلیل آنچه اظهارات کذب خوانده شد از سرمربی استقلال شکایت کردند.

همچنین باشگاه استقلال(تاج) هم در خبری که در کانال رسمی تلگرامش کار کرد به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد:

 

شب گذشته و پس از عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و محمود فکری و انتخاب این پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم، طی اقدامی هدفمند، قرارداد این مربی با باشگاه سابقش در فضای مجازی منتشر شد که به دلیل مشخص بودن آدرس و تلفن همراه محمود فکری در این قرارداد، انتشار این قرارداد منجر به مزاحمت‌های فراوان و در ادامه آسیب به خودرو شخصی سرمربی استقلال شده است.

در همین رابطه محمود فکری به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:

برای من مشخص است که این کار زشت و دور از اخلاق توسط چه کسانی انجام شده است. متاسفانه از دیشب من و خانواده‌ام دچار مشکلات زیادی شده‌ایم. من از کسانی که قراردادم را منتشر کرده‌اند شکایت می‌کنم. این آقایان بدانند با این کارها ذره‌ای در انگیزه من برای فعالیت در استقلال کم نخواهد کرد و من با قدرت برای این تیم تلاش می‌کنم.

باشگاه استقلال در خصوص این اقدام زشت صورت گرفته، پشتیبان سرمربی خوش اخلاق خود است و از طریق مراجع قضایی و قانونی اقدام لازم را از طریق معاونت حقوقی باشگاه انجام خواهد داد.

 

اخبار استقلال

      


 مطالب مرتبط:

محمود فکری: قول قهرمانی دادن حرفه‌ای نیست؛ 30 بازیکن باتعصب مثل فکری برای استقلال بازی خواهند کرد!

استقلالی های قدیمی دستیاران فکری در استقلال؛ آبی ها از جمعه استارت می زنند

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار