باشگاه استقلال

با تلاش مجموعه باشگاه استقلال اقدامات مربوط به جلب رضایت شاکیان داخلی در کسب صدور مجوز حرفه ای انجام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال(تاج) اقدامات لازم برای ارسال مدارک صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC را انجام داد.

یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران باشگاه استقلال کسب صدور مجوز حرفه‌ای، تأیید آن از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ و ارسال مدارک برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. در همین راستا، مدیران باشگاه استقلال با تلاش شبانه روزی و مساعدت برخی از پیشکسوتان مدارک مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای را تهیه و ارسال کردند.

باشگاه استقلال(تاج) شب گذشته با طلبکاران داخلی خود تسویه حساب کرد تا پرونده حرفه ای سازی این باشگاه بسته شده و جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم صادر شود.

به گزارش استقلال نیوز، انتخاب سرمربی، صدور مجوز حرفه ای و باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالاتی سه دغدغه اصلی هیات مدیره باشگاه استقلال بود که حال با انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی و پرداخت طلبکاران داخلی برای اخذ صدور مجوز حرفه ای تنها بحث مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده که امیدواریم ختم به خیر شود.

در این راستا پرداخت مطالبات شفر باید اولویت اصلی باشگاه قرار گیرد تا پنجره بسته برای ثبت قراردادها باز شود و به موازات آن برای حفظ شیخ دیاباته، هروویه میلیچ و علی کریمی که تمایل به ماندن دارد اقدامات لازم صورت بگیرد.

همچنین از مسئولان باشگاه و هیات مدیره محترم این انتظار می رود برای به خدمت گرفتن دیگر گزینه های مدنظر سرمربی محترم تیم برای رفع نقاط ضعف استقلال از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

احمد مددی: دیاباته و میلیچ را در کنار خود خواهیم داشت؛ با علی کریمی مشکلی ندارم

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار