ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش که دلیل اصلی ناکامی های استقلال است خودش در جلسه حضور پیدا نکرد و متاسفانه تبعیض ها علیه استقلال بازهم مشاهده شد.

                                                 

 به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط تیم استقلال پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی، شرایط مدیریتی این تیم و ...، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

 * عجیب است که وزیر در جلسه در مجلس شرکت نکرد

نشست خوبی در مجلس داشتیم و از آقایان مهدی فروردین و احسان قاضی زاده هاشمی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که برای این دغدغه هواداران استقلال وقت گذاشتند تشکر می‌کنم. موضوعی که به خاطر آن اعضای کانون هواداران استقلال وقت گذاشتند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و حداقل انتظار ما این بود که آقای وزیر شخصاً در این نشست حضور پیدا می‌کرد.

 * متاسفانه تبعیض علیه استقلال در جلسه مجلس هم مشاهده شد

برای آقایان تقی زاده و علی نژاد معاونین محترم وزیر ورزش احترام خاصی قائل هستم و می دانم این عزیزان برای این ورزش زحمات زیادی متحمل می‌شوند. اما اهمیت این موضوع ایجاب می‌کرد خود وزیر شخصاً در این نشست حضور پیدا کند. متاسفانه کم کاری که در این سال‌ها در خصوص استقلال دیده بودیم، در این نشست هم مشاهده شد.

 * انتخاب های اشتباه باعث ناکامی استقلال شده است

در این جلسه و در حضور نمایندگان محترم مجلس خدمت معاونین وزیر عرض کردیم که انتخاب‌ها در طول سال‌های گذشته برای استقلال اشتباه بوده. اشتباه بوده که زود به زود عوض شدند و ثبات و آرامش را از این تیم گرفته‌اند. اگر انتخاب‌ها درست بود که مدیران باید لااقل سه چهار سال می‌ماندند تا بتوانند اهداف شان را پیش ببرند. نه اینکه هر چند ماه یک بار تغییر کنند. متاسفانه این انتخاب‌های اشتباه در چند سال اخیر مرتب تکرار شده‌اند.

 * این بار از مطالبات خود کوتاه نخواهیم آمد

مقرر شد این جلسات و پیگیری‌ها به صورت هفتگی باشد و ما این بار از مطالبات خود کوتاه نخواهیم آمد. پاسخ سئوالات ما باید داده شود و ابهاماتی که داریم باید روشن شود. مدیر عامل باشگاه هم باید طی ده - پانزده روز آینده مشخص شده و فردی باید این مسئولیت را بر عهده بگیرد که در قواره این پست باشد و بتواند بار باشگاه را بر دوش بکشد. انتخاب‌های اشتباه دیگر بس است

  * به موفقیت فکری بسیار خوشبین هستم

انتخاب محمود فکری یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که می‌شد انجام داد و من به موفقیت فکری بسیار خوشبین هستم. البته منوط به اینکه یک تیم مدیریت قوی و باتجربه پشت سر او قرار گیرد و حاشیه‌هایی که ما به دنبال جمع کردن آن هستیم جمع شود.

   اخبار باشگاه استقلال

                         


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ جلسه پیشکسوتان استقلال در وزارت ورزش؛ پیشنهاد مدیرعاملی حمیداوی تکذیب شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار