سرخاب

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر مدیریت باشگاه نتواند خواسته های محمود فکری را آماده کند مطمئنا محمود فکری هم خیلی زود در استقلال خواهد سوخت.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، عباس سرخاب یشکسوت استقلال (تاج) در گفتگو با مهر در خصوص شرایط آبی پوشان پس از انتخاب محمود فکری و کادر استقلالی این تیم، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

استقلال مثل خیلی دیگر از تیم‌های ایران نیست

استقلال مثل خیلی دیگر از تیم‌های ایران نیست. این تیم چند ده میلیون هوادار دارد و این هواداران فقط در داخل کشور نیستند و ما تعداد زیادی هوادار خارج از کشور داریم.با احترام به همه عزیزان استقلالی و پیشکسوتان این باشگاه باید تاکید کنم در حال حاضر فکری گزینه خوب و شاید هم بتوان گفت بهترین گزینه برای استقلال بود. من هم به فکری خوشبین هستم و هم صادقانه می گویم برای او نگران هستم.

* اگر مدیریت حمایت نکند فکری هم در استقلال می سوزد

خوشبین هستم چرا که می دانم فکری توانایی‌های خوبی در عرصه مربیگری دارد و نگرانم از این جهت که اگر مدیریت نتواند حمایت و پشتیبانی خوبی برای این تیم ایجاد کند، فکری هم در استقلال می سوزد و این اصلاً خوب نیست.

* حالا نوبت تیم مدیریت است که خودی نشان دهد

در سال‌های گذشته چه در عرصه فنی و چه در عرصه مدیریت مشکلات متعددی به چشم خورد که مانع از نتیجه گیری شده بود. تکرار مکرر این ناکامی‌ها هم هواداران استقلال را عاصی و خشمگین کرده و آنها هم دیگر توان تحمل تکرار این اتفاقات را ندارند. همانطور که گفتم فکر می‌کنم فکری توان اداره تیم از نظر فنی را داشته باشد و حالا این تیم مدیریتی است که باید در این خصوص خودی نشان دهد.

* کادرفنی استقلال ترکیب با تجربه و جوان است

به جز مظلومی و مرفاوی که هر کدام سال‌ها سرمربی استقلال بوده و بسیار باتجربه هستند، سایر دوستان جوان و کم تجربه هستند و باید از فرصت حضور در کادر فنی تیم بزرگی مثل استقلال به جهت کسب تجربه نهایت استفاده را ببرند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

ستار همدانی: وزیر بازهم پاسخگو نبود؛ متاسفانه تبعیض علیه استقلال در جلسه مجلس هم مشاهده شد

صادق ورمزیار: روزهای خوب استقلال در پیش است؛ این روزها مشکلات مالی دردسر بزرگ استقلال است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار