مددی

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: خیال هواداران راحت باشد مهدی قائدی فروشی نیست و امسال در استقلال باقی خواهند ماند و این روزها در کنار تیم حضور دارد. 

        

 به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با تسنیم در خصوص وضعیت باشگاه استقلال،  صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* بحث پرداخت اقساطی پول شفر مطرح نیست

طبق اقداماتی که اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه انجام داد، مبلغ 200 هزار دلار به حساب شفر حواله شد. با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، نشستن پول به حساب شفر پروسه زمان‌بری است و بنا بر اظهارات خلیل‌زاده، امروز و فردا به حساب این مربی می‌نشیند. بخش دیگری از پول شفر امروز یا فردا واریز می‌شود و چون فرصت نداریم، در هفته آینده بقیه پول ایشان را تأمین و به حسابش واریز خواهیم کرد. بحث پرداخت اقساطی پول شفر مطرح نیست و در سه مرحله پول او واریز خواهد شد.

* به سختی در حال تأمین منابع مالی هستیم

بنا داریم در کنار پول شفر، مطالبات جپاروف و پاختاکور را نیز پرداخت کنیم. در هفته آینده پرداختی به شفر، جپاروف و پاختاکور را انجام خواهیم داد تا پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود. به سختی در حال تأمین منابع مالی هستیم. هواداران بدانند تمام ارکان باشگاه به دنبال حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.

* میلیچ و دیاباته به زودی به ایران بازخواهند گشت

امروز پرداختی اول به حساب میلیچ انجام می‌شود. برگه‌های پاسپورت این بازیکن تمام شده و درخواست پاسپورت جدید داده است. پدرش نیز بیمار شده، اما او به استقلال علاقه‌مند است و تمایل دارد به ایران بازگردد. در صورتی که پاسپورت میلیچ آماده شود، تست‌ کرونا بدهد و مجوز خروج از کشور بگیرد، به ایران بازمی‌گردد. معاون بین‌الملل باشگاه کارهای ویزای این بازیکن را انجام داده تا هر چه سریع‌تر به ایران بازگردد. برای دیاباته نیز همان چیزی که اتفاق افتاده را در سایت باشگاه از زبان قیم، معاون بین‌الملل باشگاه شرح دادیم. نمونه تست دیاباته گم شده و این بازیکن باید دوباره تست کرونا بدهد تا به ایران بیاید.

* خواسته هایمان را به نادری اعلام کردیم

یک دوره مذاکره با این بازیکن انجام شده است. ما و نادری خواسته‌های‌مان را گفته‌ایم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است این بازیکن را حفظ کند.

* اصلاح قراردادها را از حسین پورحمیدی شروع کردیم

متأسفانه در برخی از قراردادهای قبلی، عرف و استانداردهای قرارداد رعایت نشده است. چاره‌ای نداریم جز اینکه بخشی از قراردادها را بازنگری کنیم. تلاش خواهیم کرد در فضای حرفه‌ای و پس از مذاکرات مجدد، نسبت به اصلاح قراردادها اقدام کنیم. بحث اصلاح قراردادها را از حسین پورحمیدی، دروازه‌بان استقلال آغاز کردیم. متأسفانه قرارداد قبلی او مناسب نبود و نجومی بود. دغدغه‌های باشگاه را به او و مدیربرنامه‌هایش گفتیم و آنها واقعیت را متوجه شدند. وقتی با پورحمیدری و مدیربرنامه‌هایش صحبت کردیم، پذیرفتند که قرارداد بازنگری شود. امیدوارم قرارداد سایر بازیکنان را نیز در فضای حرفه‌ای بازنگری  کنیم.

* استقلال جایی است که باید خدمت کرد

25 سال سابقه کار در باشگاه‌های مختلف را دارم و مدیریت کرده‌ام. استقلال جایی است که باید خدمت کرد. این باشگاه متعلق به مددی و هیئت مدیره نیست، متعلق به 35 میلیون هواداری است که با یک پیروزی با نشاط می‌شوند و با یک شکست هم سرخوردگی اجتماعی به وجود می‌آید. بِرند استقلال اثربخشی ملموسی در جامعه دارد. به عنوان سرپرست باشگاه، هر چند روزی که در باشگاه باشم، با قدرت کارم را انجام خواهم داد. به این نگاه نمی‌کنم که سرپرست هستم و مثل کسی که اختیار دارم، رفتار خواهم کرد تا مشکلات اینجا را به کمترین حد برسانم.

*من دل در گروی هواداران دارم!

اینحا وقت مماشات نیست و تصمیمات زود بازده گرفته شود. اگر تصمیماتی نمی‌گرفتیم، تمرینات استقلال شروع نمی‌شد و این آرامش را در تمرین شاهد نبودیم. تلاشم این است که با بهترین کیفیت جلو بروم. نگاه نمی‌کنم سرپرست هستم و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نیستم، من دل در گروی هوادارانی دارم که عاشقانه تیم را دوست دارند و می‌خواهم آنها را خوشحال کنم. تا زمانی که کاری را نکرده‌ام، نمی‌گویم. عهدی با هواداران بسته‌ام که حرف اضافه نزنم و موظف هستم کارهایم را انجام دهم. شاید خیلی از اهالی رسانه از من ناراحت باشند، اما باید حق بدهند. در استقلال حرف زیاد زده شده و کمتر عمل شده است. اجازه دهید بیشتر عمل کنیم و کمتر حرف بزنیم.

* استقلال تیم محبوب ایران است

قایدی قطعا در استقلال می‌ماند. او تمریناتش را شروع کرده و هواداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند

 

به گزارش استقلال نیوز، صحبت های احمدد مددی بی شباهت به مصاحبه های مدیران پیشین استقلال نیست.

انگار چرخه معیوب مدیریت باشگاه استقلال این بار قرار است روی احمد مددی بچرخد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

احمد مددی: شیخ منتظر مجوز خروج از فرانسه ست؛ مطالبات پاختاکور و جبارف را هم آماده کرده‌ایم

احمد مددی: میلیچ قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد؛ بحث فروش مهدی قایدی در هیات مدیره مطرح شده است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار