صمد مرفاوی

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران پنجره نقل و انتقالاتی زودتر باز شود تا با ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم با تمرکز بیشتری خود را آماده کند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتبال استقلال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

 

تلاش می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم و بتوانیم در لیگ برتر باقدرت ظاهر شویم. قطعا چیزی غیر از این نیست. استقلال در چند سال اخیر ناکام بوده و هواداران از ما انتظار دارند که نتایج این سال‌ها را جبران کنیم. هدف ما این است که از اول باقدرت در بازی‌ها ظاهر شویم و برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم چون هدفی داریم و آن هدف این است که آخر فصل حسرت این روزها را نخوریم و هر زمان در بازی‌ها باشیم هدف اول ما برد و گرفتن سه امتیاز است.

امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران پنجره نقل‌وانتقلات زودتر باز شود

بازیکنانی که به تیم اضافه شدند جزو نفرات خوب تیم‌های دیگر بودند ولی آنها باید بدانند که به چه تیمی آمده‌اند. این برای ما مهم است چون استقلال تیم بزرگ وپرافتخاری است. شرایط تیم بزرگ با بقیه تیم‌ها فرق دارد. باید اینجا دوبرابر ظاهر شوی تا هوادران راضی شوند. باید تلاش کنی و از حواشی دور باشی. البته همه اینها بستگی دارد پنجره نقل‌وانتقلات باز شود. امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران این اتفاق زودتر رخ دهد تا با ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم با تمرکز بیشتری خود را آماده کند.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال بعد از درگیری مجازی مسئولان آبی/ تنها دل‌مشغولی‌ مسئولان استقلال شاد شدن دل هواداران است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار