صمد مرفاوی

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: پنجره بسته و باز برای تیمی ما زیاد تفاوتی ندارد چون تمام بازیکنان ما آماده مسابقه هستند و بازیکن اصلی و ذخیره در تیم ما معنی ندارد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مدیرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتوگو با ایلنا، در خصوص پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان و شرایط آبی پوشان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* امیدوارم از این هم بهتر باشیم

با توجه به نفراتی که در اختیار داشتیم طبق تمریناتی که طی سه چهار هفته اخیر داشتیم نتیجه خیلی خوب و امیدوار کننده بود. امیدواریم که بهتر از این چه از لحاظ تاکتیکی و آمادگی جسمانی باشیم. در بازی بعدی هم نظر داریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

* اینطور نیست که پنجره ما همیشه بسته بماند

اینطور نیست که پنجره ما همیشه بسته بماند، بالاخره باز می‌شود. فیفا تعطیل بود و نتوانستند بقیه کارها را انجام بدهند تا پنجره به صورت رسمی باز شود.

* استقلال باید قوی باشد تا برای قهرمانی بجنگد

هیچ چیزی برای ما نگران کننده نیست. برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید نفرات آماده و بازیکنان بزرگی داشته باشیم. نگرانی از بابت بازیکنان نداریم و همه آماده هستند. استقلال باید قوی باشد که بتواند برای قهرمانی تلاش کند.

* پنجره بسته و باز برای ما فرقی ندارد

من اصلا به شفر فکر نمی‌کردم و نه فقط من بلکه همه اینطور بودیم که روی تیم تمرکز داشتیم و به بازی فکر می‌کردیم. برنامه ریزی داشتیم که اگر پنجره بازی می‌شد یا نمی‌شد با چه نفراتی به زمین برویم. نفراتی که مقابل مس به میدان رفتند آنقدر توانمند هستند که هر تیمی آرزو دارد یکی از آنها را داشته باشد. بنابراین نگرانی نداشتیم و با همین بازیکنان هم برای برد امیدوار بودیم. بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و خیلی هم خوب بازی کردند.

* تیم های این فصل تهاجمی هستند

هفته اول برخلاف فصول قبل یک مقدار تیم‌ها با جرعت‌تر بازی کردند و دیدید که چند تیم سه گل زدند. این آمار نسبت به فصول قبل در هفته اول تهاجمی‌تر بودن تیم‌ها را نشان می‌دهد.

* وریا بلاحره به تیم ملی دعوت می شود

وریا کاپیتان ماست و بازیکن توانمندی است. امیدواریم که به تیم ملی دعوت شود و نگرانی ندارد چون بالاخره دعوت می‌شود.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ برد دلچسب استقلال مقابل مس؛ فکری پشت پنجره بسته از مس طلا ساخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار