فرشاد فلاحت زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نکته مثبت استقلال در این فصل یکدلی و تعصب است که در بین بازیکنان و کادرفنی موج می زند و نمونه آن در خوشحالی بعد گل آبی پوشان مشهود است.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با میزان در خصوص شرایط آبی پوشان با هدایت محمود فکری و همچنین پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در تمام بازی تیم برتر میدان بود
استقلال در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت؛ هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و با توجه به پنجره بسته و کمبود بازیکن نتیجه خوبی را گرفت.
 * استقلال نسبت به فصل قبل هجومی‌تر بازی می‌کند
استقلال نسبت به فصل قبل هجومی‌تر بازی می‌کند که به نظرم تفکرات کادرفنی هم همین است، چون بعد از زدن دو گل باز هم یک مهاجم به تیم اضافه شد و اگر کمی دقت می‌کردند می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند، اما برای دیدار اول این نتیجه خوب بود.
* هماهنگی قائدی و مطهری از وجود مرفاوی است
قایدی و مطهری بسیار با هم هماهنگ بودند؛ این نشان می‌دهد که کادرفنی با این مهاجمان کار کرده است؛ مخصوصاً صمد مرفاوی که خودش مهاجم بوده است و با تمریناتی که برای مهاجمان درنظر گرفته است باید شاهد سال خوبی برای خط حمله استقلال باشیم.
* یکدلی و تعصب در استقلال موج می زند
نکته‌ای که در استقلال در این فصل موج می‌زند یکدلی و تعصب بازیکنان و کادرفنی است. ببینید بعد از گل‌های استقلال از صمد مرفاوی گرفته تا محمود فکری چگونه شادی می‌کردند. این نشان می‌دهد این تیم یکدل است و احتمالاً امسال سال خوبی برای هواداران استقلال خواهد بود.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ برد دلچسب استقلال مقابل مس؛ فکری پشت پنجره بسته از مس طلا ساخت!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار